سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
رضا نوری

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین نوری گفت: مجموعه نمایندگی ولی‌فقیه در استان با نگاه راهبری، هدایتی و نظارتی در توسعه استان، تحول مدنظر رهبر معظم انقلاب مبنی بر پیشرفت استان را با همکاری تمامی دستگاه‌های دولتی، قضایی و نمایندگان مجلس پیگیری می‌کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام والمسلمین رضا نوری، نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی و امام‌جمعه بجنورد، شامگاه پنج‌شنبه در دیدار استاندار خراسان شمالی، با قدردانی از خدمات و اقدامات شایسته صورت گرفته در استان، اظهار کرد: خط‌مشی و روند فعالیت استاندار خراسان شمالی و اداره استان به‌گونه‌ای است که مجموعه مدیریتی خراسان شمالی بیشتر به کار می‌پردازد و از حاشیه‌سازی‌ها و مسائل جانبی به دور است.

وی با اشاره به تصمیم‌گیری‌های استاندار در موضوعات مختلف، تصریح کرد: خوشبختانه تاکنون موضوعاتی نظیر انتخاب فرمانداران، روند تصمیم‌گیری در عرصه انتخابات و اقدامات انجام‌شده در سایر بخش‌های استان فارغ از حاشیه بوده و این مسئله افراد را به کار و تلاش بیشتر ترغیب می‌کند.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی نگاه و مسیر مقام معظم رهبری در رابطه با همه مجموعه‌ها را همراهی و همکاری دانست و گفت: این مجموعه‌ها باید در عین وجود برخی اختلاف سلیقه‌ها و دیدگاه‌ها، به‌عنوان یکید واحده عمل کرده و یک صدا از آنان شنیده شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین نوری با تأکید بر حمایت از تصمیمات اصولی اتخاذشده در مجموعه مدیریتی استان، اظهار کرد: در این راستا باید حمایت‌ها و تصمیم‌گیری‌ها برای پیشرفت استان باشد نه اینکه دیدگاه‌های شخصی و جناحی خود را ترجیح دهیم.

امام‌جمعه بجنورد در ادامه، منیّت ها را مانع کمک کردن به توسعه استان دانست و گفت: برای پیشرفت مجموعه استان باید منیّت ها کنار گذاشته شود و همه با هم تلاش کنیم.

وی با اشاره به انجام تلاش‌هایی در راستای تغییرات و تحولات بنیادین در موضوعات فرهنگی استان، افزود: برای پیشرفت و توسعه خراسان شمالی به همراه تغییرات بنیادین در این بخش‌ها و موضوعات فرهنگی تاکنون تلاش‌های فراوانی شده که باید این روند با همراهی همه اقشار تداوم یابد.

حجت‌الاسلام والمسلمین نوری در ادامه با اشاره به بخشی از پیام انتصاب نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی از سوی رهبر معظم انقلاب مبنی بر دیدار و ارتباط با مجموعه‌های مختلف و اقشار گوناگون جامعه، تصریح کرد: ارتباط مناسب با مجموعه‌های مختلف و اقشار گوناگون اجتماعی و سیاسی فعال در چارچوب‌های قانونی و افرادی که دل درگرو نظام دارند، باید مداوم و سازنده باشد.

وی با اشاره به اهمیت و ضرورت ارتباط صمیمی میان نهادها، ساختارها و مدیران استانی و میانی، گفت: با وجود برخی تفاوت‌ها در نگاه افراد مختلف به مسائل استان، باید گفت همه به دنبال توسعه خراسان شمالی هستند و روحیه جهادی و انقلابی استاندار نیز در همین مسیر است.

امام‌جمعه بجنورد در انتها تصریح کرد: مجموعه نمایندگی ولی‌فقیه در استان با نگاه راهبری، هدایتی و نظارتی در توسعه استان، تحول مدنظر رهبر معظم انقلاب مبنی بر پیشرفت استان را با همکاری تمامی دستگاه‌های دولتی، قضایی و نمایندگان مجلس پیگیری می‌کند تا ان‌شاءالله استان در زمینه‌های مختلف به رده‌های برتر کشور دست یابد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha