شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
امام جمعه تبریز

حوزه / نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: در ایام کرونا پرستاران و کادر درمان به استقبال مرگ رفته و تعدادی از این عزیزان هم در راه درمان و سلامت مردم جان خود را فدا کرده اند.

به گزارش خبرگزاری حوزه در تبریز  حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل هاشم، امروز به مناسبت روز پرستار در دیدار هیئت مدیره نظام پرستاری آذربایجان شرقی با بیان اینکه عنوان پرستار آرامش بخش است، گفت: اولین کسانی که بر بالین بیماران حاضر می شود و درمان آنها را با اجرای صحیح دستورات پزشکی بر عهده دارد، پرستاران هستند.

امام جمعه تبریز با اشاره به نامگذاری ولادت حضرت زینب(س) به عنوان روز پرستار، ادامه داد: حرکت های نمادین و تجلیل از پرستاران در این روز کارهای ارزشمندی است، اما بهترین گرامیداشت رفع مشکلات این قشر زحمت کش است.

وی با بیان اینکه اگر همت باشد میتوان همه مشکلات را از میان برداشت، گفت: با در نظر گرفتن شرایط و امکانات کشور باید برای رفع مشکلات کادر درمان تلاش و همتی مضاعف داشته باشیم.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با بیان اینکه پرستاران همیشه عزیز هستند، ادامه داد: مجاهدت شبانه روزی کادر درمان به ویژه پرستاران عزیز محبوبیت و مقبولیت آنها را دو چندان کرده است.

امام جمعه تبریز گفت: در ایام کرونا پرستاران و کادر درمان به استقبال مرگ رفته و تعدادی از این عزیزان هم در راه درمان و سلامت مردم جان خود را فدا کرده اند.

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم با تقدیر از صبر و بردباری خانواده های کادر درمانی، گفت: خانواده پرستاران در طول یک سال گذشته روزهای پر استرسی را تجربه کرده اند و این صبر و تحمل و حمایت آنها از فرزندان خدمتگزارشان اجر و ثواب مجاهدت در عرصه سلامت کشور را دارد.

در ابتدای این دیدار دکتر صفری، رئیس هیات مدیره نظام پرستاری استان با ارائه گزارشی از وضعیت کاری و اجتماعی پرستاران از حمایت امام جمعه تبریز در حمایت از مجموعه کادر درمان به ویژه پرستاران تقدیر کرد.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha