دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
امام جمعه تبریز

حوزه / نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: با توجه به هشدارها و رعایت دستورالعمل های بهداشتی یلدای امسال را به یاد هم اما به دور از همدیگر باشیم.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تبریز، حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل هاشم در برنامه پیام با تاکید بر رعایت هشدارها و دستورالعمل های بهداشتی، گفت: در این ایام بر اساس یک رسم و عادت دیرینه دور هم جمع می شویم و به دیدار بزرگترها می رویم، اما امسال به دلیل شرایط بحرانی شیوع ویروس کرونا باید از دورهمی های خانوادگی جدا پرهیز کنیم.

امام جمعه تبریز اضافه کرد: امسال با استفاده از تلفن و از راه دور با اقوام و خویشاوندان خود در ارتباط باشیم چرا که بنا به گفته وزارت بهداشت و درمان بیشترین میزان انتشار ویروس در این دورهمی ها است. وی با تاکید بر اینکه باید در این روزها به فکر همنوعان خود باشیم، گفت: با بسته های معیشتی خانواده های نیازمند را در این ایام خوشحال کنیم و با کمک های خود یلدایی شیرین در خانه های آنها رقم بزنیم.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با بیان اینکه در این روزها چاشنی عکاسی و تصویربرداری از انجام نیت های خیر پر رنگ شده است، تاکید کرد: بدور از تشریفات مرسوم شده نیت های خیر و کمک های مومنانه را به دست نیازمندان آبرومند برسانیم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha