شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
امام جمعه تبریز

حوزه/ حجت الاسلام والمسلیمن آل هاشم گفت: ۴ دهه ایستادگی و مقاومت ملت بزرگ ایران و نقش آنها در برابر فتنه ها و نقش امامین انقلاب در خنثی سازی توطئه های دشمنان باید به صورت علمی تبیین شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در تبریز، حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل هاشم، نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی، در جلسه هماهنگی و بزرگداشت دهه بصیرت و میثاق امت با ولایت با اشاره به یازدهمین سالگرد ایام الله حماسه ماندگار ۹ دی، از این رویداد  تاریخی به عنوان نماد عزت، استقلال و بصیرت عمومی مردم یاد کرد.

وی ادامه داد: دهه بصیرت امسال به خاطر سالگرد شهادت سردار دلها، هدف قرار دادن پایگاه عین الاسد، چهلم شهادت دانشمند فرهیخته شهید فخری زاده و سالگرد قیام خونین و تاریخ ساز ۱۹ دی سال ۵۶، با سالهای گذشته متفاوت است.

امام جمعه تبریز، با تاکید بر تبیین نقش مقام معظم رهبری و مدیریت بحران های کشور افزود: در سال ۸۸ کانون های خارجی فتنه با محوریت آمریکا و رژیم جعلی و کودک کش اسرائیل در تلاش بودند انقلاب را از بین ببرند، اما هدایت، بصیرت بخشی و روشنگری آحاد جامعه رهبر معظم انقلاب توطئه ها را خنثی کرد که باید این موضوع به صورت علمی بررسی و تبیین شود.

وی با بیان اینکه عوامل اصلی و گردانندگان فتنه در خارج از کشور بودند تصریح کرد: برخی از عناصر داخلی با بی بصیرتی و اقداماتی نظیر تشکیل کمیته صیانت از انتخابات به دشمن کمک کرده و به اعتماد عمومی ضربه و آسیب زدند.

حجت الاسلام والمسلیمن آل هاشم گفت: ۴ دهه ایستادگی و مقاومت ملت بزرگ ایران و نقش آنها در برابر فتنه ها و نقش امامین انقلاب در خنثی سازی توطئه های دشمنان باید به صورت علمی تبیین شود.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی، با تأکید بر تبیین شاخص های مکتب شهید سلیمانی گفت: نقش علمدار و سردار سرافراز در شکل گیری جبهه مقاومت و دفع فتنه های منطقه‌ای و نقش تروریسم دولتی آمریکا و همچنین علت اقبال مردم در تشییع جنازه میلیونی سردار سلیمانی که بزرگترین بدرقه جهانی بود باید تبیین شود.

امام جمعه تبریز از هدف گیری پایگاه عین الاسد آمریکا به عنوان گوشمالی و مقدمه ای برای انتقام سخت از قاتلان سردار سلیمانی یاد و خاطرنشان کرد: باید شهدای ترور از جمله شهید سلیمانی و شهید هسته ای دکتر فخری زاده را به جامعه معرفی کنیم و انگیزه تروریسم دولتی آمریکا و صهیونیست را بررسی علمی و واکاوی کنیم.

در ابتدای این جلسه، حجت الاسلام برگی، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان‌شرقی گفت: برای بزرگداشت دهه بصیرت و میثاق امت با ولایت ۱۱۰ برنامه فرهنگی، تبلیغی و تبیینی در استان پیش بینی شده است.

انتهای پیام./

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha