جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
امام جمعه تبریز

حوزه/ نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: غرب آسیا، منطقه فوق راهبردی جهان است. خاور دور، خاور نزدیک و خاورمیانه، واژه هایی است که اروپائیان استعمارگر به خاطر خلق و خوی استکباری‌شان این کلمات را مانند بسیاری کلمات و نمادها به همراه فرهنگ آن بر ما تحمیل کرده اند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل هاشم در برنامه پیام، گفت: خانواده، مهمترین سنگ بنای اجتماع و جامعه است؛ خانواده، رکن و اساس اجتماع و واحد بنیادی جامعه اسلامی است که در گسترس قدرت ملی و حفظ جامعه نقش بسیار ارزشمندی دارد. 

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم افزود: وحدت حوزه و دانشگاه، یکی از گفتمان های اصیل انقلاب اسلامی است و در منظومه فکری امامین انقلاب، ظرفیت بی بدیلی است که هرچه بیشتر مورد استفاده و بهره برداری قرار گیرد، انقلاب و نظام جمهوری اسلامی، زودتر و قدرتمندانه‌تر به آرمان‌های الهی خود خواهد رسید.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی تصریح کرد: بودجه سال آینده در حکم تسهیل کننده حرکت و هموار کننده راه به عنوان یک الگوی موفق برای بودجه سال های برنامه هفتم توسعه، می تواند باشد.

وی ادامه داد:  سازمان برنامه و بودجه کشور در یک دهه اخیر به دنبال پیاده سازی بودجه ریزی عملیاتی بوده است اما به هر ترتیب این فرایند در نظام بودجه ریزی کشور محقق نشده است.

امام جمعه تبریز افزود:  اگر پژوهشی صورت نگیرد، دانش بشری افزایش نخواهد یافت و دچار سکون و رکود خواهد شد. تحقیق، منبع تغذیه آموزش است و دانش و پژوهش کلید حل مشکلات و پیشرفت است.

وی ادامه داد: غرب آسیا، منطقه فوق راهبردی جهان است. خاور دور، خاور نزدیک و خاورمیانه، واژه هایی است که اروپائیان استعمارگر به خاطر خلق و خوی استکباری‌شان این کلمات را مانند بسیاری کلمات و نمادها به همراه فرهنگ آن بر ما تحمیل کرده اند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha