جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حوزه های علمیه

مدیر حوزه علمیه خواهران کهگیلویه و بویراحمد گفت: در سال تحصیلی جدید ۲۰۰ طلبه در مدارس علمیه خواهران استان پذیرش می شوند.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» از یاسوج، حجت الاسلام سید ابراهیم افتخاری امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به آغاز ثبت نام حوزه‌های علمیه خواهران از ۲۵ بهمن ماه اظهار داشت: با همکاری مسئولین استانی و شهرستانها ظرفیت پذیرش طلاب امسال ارتقا یافته است.

مدیر حوزه علمیه خواهران کهگیلویه و بویراحمد گفت: مدارس علمیه پنج شهرستان استان آماده نام‌نویسی از متقاضیان ورود به حوزه هستند.وی اضافه کرد: در حوزه علمیه یاسوج مقطع سطح دو و ۲ رشته تخصصی سطح سه پذیرش خواهیم داشت. همچنین پذیرش در دهدشت از مقطع سیکل و دیپلم،بهمئی، سی سخت و گچساران از دیپلم خواهد بود.حجت الاسلام افتخاری تصریح کرد: پذیرش به صورت حضوری و غیر حضوری است و آزمون ورودی تیرماه ۱۴۰۰ برگزار خواهد شد.

وی از پذیرش ۲۰۰ طلبه در سال تحصیلی جدید در حوزه های علمیه خواهران استان خبر داد و گفت: ۷۰۰طلبه در حال حاضر در سطح دو و سه در حوزه ها مشغول به تحصیل بوده و طی سالهای گذشته ۵۰۰ طلبه دانش اموخته و در مراکز فرهنگی و پژوهشی به کار مشغول شدند.

حجت الاسلام افتخاری، اضافه کرد: با شیوع کرونا فعالیت‌های اجتماعی، رزمایش همدلی و پاسخگویی به شبهات از سوی طلاب خواهر در استان انجام گرفت.

وی بیت الزهرا(س) را یکی از مراکز خوب حوزه علمیه خواهران دانست و افزود: خواهران
حوزه های علمیه در این مراکز به صورت محله محور برنامه اجرا می کنند.

به گفته مدیر حوزه های علمیه خواهران کهگیلویه و بویراحمد ۶۰ بیت الزهرا در استان وجود دارد که با محوریت خانواده و تربیت فرزندان به صورت خودجوش فعالیت دارند.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha