جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
فصل همدلی

حوزه/ مدیرکل تبلیغ حوزه های علمیه خواهران گفت: مجموعه برنامه تلویزیونی فصل همدلی (رمضان و خانواده) همزمان با ماه مبارک رمضان به صورت مجازی از طریق لایو معاونت فرهنگی حوزه های علمیه خواهران پخش می‌شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه، خانم ماندانا جلالی از پخش مجموعه برنامه تلویزیونی فصل همدلی(رمضان و خانواده) به صورت مجازی خبر داد و اظهار داشت: این مجموعه به همت معاونت فرهنگی حوزه های علمیه خواهران تهیه و تولید شده است.

وی افزود: این مجموعه در ۱۰ قسمت تهیه شده است که از چهارشنبه ۲۵ فروردین تا یکشنبه ۵ اردیبهشت ماه ۱۴۰۰ مصادف با اول تا دوازدهم ماه رمضان هر روز به غیر از روزهای جمعه از طریق لایو معاونت فرهنگی حوزه های علمیه خواهران به نشانی http://live.whc.ir/farhangi پخش خواهد شد.

مدیرکل تبلیغ حوزه های علمیه خواهران به موضوعات این مجموعه برنامه اشاره کرد و ادامه داد: «قناعت داشتن در خانواده»، «رضایت داشتن در خانواده»، «چگونه کودکان را با مفاهیم دینی آشنا کنیم»، «مهرورزی و محبت در خانواده» و «پاکدامنی در خانواده» برخی از موضوعات مورد بحث در مجموعه برنامه فصل همدلی هستند.

وی «دوراندیشی و مدیریت بحران در خانواده»، «تربیت دینی نوجوانان»، «مدارا کردن در خانواده»، «همکاری و تعاون در خانواده» و «تربیت معنوی کودک در خانواده» را از دیگر موضوعات مورد بررسی در این برنامه عنوان کرد.

گفتنی است، مجموعه برنامه تلویزیونی فصل همدلی با استفاده از کارشناسان مجرّب به دنبال تبیین راهکارهایی برای رسیدن به خانواده اسلامی و قرآنی است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha