شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
برنامه های مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران در ماه مبارک رمضان

حوزه/ اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران برنامه های این مرکز در ماه مبارک رمضان را اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، ویژه برنامه «شرح شمس» به مناسبت ماه مبارک رمضان هر روز در مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران برگزار می شود.

این ویژه برنامه هر روز ساعت ۱۲ تا ۱۳ در نمازخانه مرکز مدیریت برگزار و به صورت زنده از لایو مرکز به نشانی http://live.whc.ir پخش خواهد شد.

تلاوت روزانه قرآن کریم توسط حجت الاسلام آرش رجبی و ارائه تفسیر  سوره مبارکه فرقان توسط حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم بهجت پور، مدیر حوزه های علمیه خواهران بخشی از این ویژه برنامه خواهد بود.

برگزاری برنامه های مناسبتی وفات حضرت خدیجه(س)، میلاد امام حسن مجتبی(ع) و شهادت حضرت امیرمؤمنان علی(ع) از دیگر آیتم های این ویژه برنامه در ایام ماه مبارک رمضان خواهد بود.

همچنین در این ویژه برنامه برای همکاران شرکت کننده آزمون ضمن خدمت برگزار و گواهی حضور در برنامه صادر خواهد شد و برای خواهران طلبه شرکت کننده در برنامه از طریق لایو نیز مسابقه ای از کتاب تفسیر موضوعی برگزار شده و جوایزی به قید قرعه اهدا خواهد شد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha