جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
طاهری

 مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر در اولین جلسه شورای اقامه نماز استان در سال جدید، خواستار تهیه و تدوین فراخوان جذب ایده‌های برتر حوزه نماز شد.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت‌الاسلام محمدرضا طاهری، امروز در اولین جلسه شورای اقامه نماز این استان، تلاش در جهت اقامه نماز جماعت، جلب توجه کودکان به حوزه نماز، فعالیت در حوزه ترویج فرهنگ اقامه نماز در کارکنان مجموعه، خانواده‌های آنان و همچنین در سطح جامعه را چهار محور برنامه‌های اداره کل تبلیغات اسلامی در حوزه اقامه نماز عنوان کرد.

وی با اشاره به نقش و جایگاه انسان‌ساز نماز اظهار کرد: اداره کل تبلیغات اسلامی بوشهر از ایده‌های خلاقانه با تاثیرگذاری خوب حمایت می‌کند و در همین راستا پس از صدور فراخوان و جذب ایده‌ها از سه ایده برتر تجلیل خواهد شد.

طاهری استفاده از ظرفیت مراکز قرآنی، شبکه‌ی تبلیغ و روحانیون مستقر، کارکنان مجموعه و همکاران حوزه هنری را در جذب و جلب ایده‌های مناسب در زمینه تقویت و توسعه فرهنگ اقامه نماز، از راهبردهای تبلیغات اسلامی استان در حوزه ترویج و اقامه نماز عنوان کرد.

وی در ادامه با اشاره به اهمیت و جایگاه مبحث تواصی، افزود: زنجیره‌ تواصی باید از خانواده‌ها شروع شود و دعوت به برپایی نماز جذاب در خانواده‌ها و گسترش عملی آن در سایر محیط‌ها گام مهمی در تقویت گفتمان تواصی به شمار می‌رود.

در ادامه جلسه، حجت‌الاسلام محمد قادری، سرپرست معاونت فرهنگی، پژوهشی و آموزشی اداره کل تبلیغات اسلامی بوشهر ابراز داشت: نماز باید به عنوان محور تمام کارهای فرهنگی و اعتلای کارکنان مجموعه در نظر گرفته شوند.

حجت‌الاسلام نعمت‌الله عظیمی‌فرد، دبیر شورای اقامه نماز اداره کل تبلیغات اسلامی بوشهر هم برگزاری اولین جلسه را گامی مهم در جهت طراحی زیربنای فعالیت‌های شورا در سال جاری عنوان کرد و افزود: امیدواریم توفیق داشته باشیم از مروّجان و مبلّغان اقامه‌ نماز جماعت باشیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha