جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
تصاویر/ آزمون ورودی مرکز تخصصی حقوق و قضای اسلامی

حوزه/ مرحله اول آزمون ورودی (تستی)مجتمع فقه، حقوق و قضای اسلامی در مقطع سطح ۲ و ۳ با رقابت حدود ۱۸۰۰ داوطلب در قم و تهران برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حجت‌الاسلام والمسلمین رفیعی در حاشیه برگزاری مرحله اول آزمون ورودی (تستی ) داوطلبین در مقطع سطح ۲، ۳  در قم و تهران برای پذیرش و تحصیل در  مجتمع فقه، حقوق و قضای اسلامی که در مصلای قدس قم و با رعایت شیوه نامه های بهداشتی برگزار شد، عنوان کرد: امروز داوطلبان سطح دو  در ۲ رشته تحصیلی «حقوق و قضای اسلامی»، «فقه و حقوق» و داوطلبان سطح سه در رشته های تحصیلی «فقه و حقوق خصوصی»،«فقه و حقوق جزا و جرم شناسی»،«فقه و حقوق عمومی» و «فقه و حقوق خانواده» به رقابت پرداختند.


قائم مقام مجتمع فقه، حقوق و قضای اسلامی با بیان اینکه آزمون علمی ورودی مجتمع دو مرحله ای است، افزود: پذیرفته شدگان در آزمون تستی تا یک ماه دیگر در آزمون تشریحی شرکت خواهند کرد و پذیرفته شدگان علمی در مرحله دوم، جهت انجام مراحل مصاحبه روانشناسی و تشخیصی دعوت خواهند شد.


وی بیان داشت: پذیرفته شدگان این مجتمع در مدرسه عالی قضاوت و مرکز تخصصی فقه و حقوق مشغول به تحصیل خواهند شد.


حجت‌الاسلام والمسلمین رفیعی افزود حدود ۳۰۰ نفر از داوطلبان دارای شرایط ویژه جذب از آزمون علمی تستی معاف و صرفاً در آزمون علمی تشریحی شرکت خواهند کرد، این افراد شامل ۴ گروه: واجدین پرونده فعال در مرکز نخبگان و استعدادهای برتر حوزه؛ برگزیدگان جشنواره علامه حلی سراسری(کشوری)؛ طلاب مدرسه فقه القضا و مرکز تخصصی قضای سابق و حافظان کل قرآن کریم هستند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: تعداد ظرفیت پذیرش مجتمع در سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ در دو مقطع سطح دو و سه (قم و تهران) در ۸ رشته ۳۰۰ نفر خواهند بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha