جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
محمدی لاینیی

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین محمدی لائینی گفت: نظام جمهوری اسلامی به معنای داشتن حبل الناس با محوریت حبل الله است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام والمسلمین محمد باقر محمدی لائینی نماینده ولی فقیه در استان مازندران صبح امروز در آیین اختتامیه طرح ملی دوره تخصصی کنشگران حوزوی رسانه و فضای مجازی که در اردوگاه فرهنگی و تربیتی شهدای هفتم تیر رامسر برگزار شد به سخنرانی پرداخت و گفت: خدای بزرگ در قرآن کریم به ما دو (حبل) را نشان داده اند؛ آن دو حبل شامل: حبل من الله و حبل من النّاس است؛ این دو حبل ما را از مخاطرات بسیاری نجات می دهند.
وی افزود: حبل الناس را باید کنترل و آن را بر محور حبل الله قرار داد.
امام جمعه ساری ادامه داد: رسالت همه فعالان رسانه ای است که اهمیت حبل الناس و فرآیند شکل گیری آنرا تبیین کنند.
وی با تأکید بر اینکه نظام جمهوری اسلامی داشتن حبل الناس با محوریت حبل الله است تصریح کرد: اگر حبل الناس بر محور حبل الله شکل نگیرد و در موضع تقابل با حبل الناس قرار گیرد آنگاه خسارت های جبران ناپذیری را به دنبال خواهد داشت.
حجت الاسلام والمسلمین محمدی لائینی گفت: اگر حبل الناس بر محوریت حبل الله قرار نگیرد همانطور که در تاریخ داریم حضرت امیرالمؤمنین‌ علیه السلام خانه نشین می شود.
وی با اشاره به یکی از تدابیر مهم معمار انقلاب اسلامی بیان داشت: رمز موفقیت حضرت امام خمینی رحمة الله علیه برای پیروزی در انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و دهها فتنه اجتماعی، جدی گرفتن حبل الناس بود و این تا جایی است که شهید مطهری با آن همه عظمت از ایمان امام به مردم تعجب می کند.
نماینده ولی فقیه در مازندران خطاب به شرکت کنندگان در دوره اظهار کرد: وظیفه اصلی کنشگران فضای مجازی افزایش اعتماد مردم به خودشان، بیان خدمات انقلاب اسلامی و رساندن پیام دین به نسل امروز است.
وی عنوان داشت: ما باید در مقابل تهاجمات دشمنان اسلام در عرصه فضای مجازی بایستیم؛ فعالان عرصه رسانه و فضای مجازی حوزه باید مطالبه گری را سرلوحه کار خود قرار دهند و نگذارند این عرصه به دست دشمنان اسلام و ایران بیفتد.
حجت الاسلام والمسلمین محمدی لائینی در پایان خاطرنشان کرد:  ما باید با افزایش عِدّه و عُدّه در فضای مجازی نگذاریم بین دو خط حبل الناس و حبل الله فاصله بیافتد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha