سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
تصاویر/ بازدید رئیس سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت روحانیت در دفاع مقدس

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین برته با بیان این که رسانه حوزه شنوای هر نوع نقد منطقی و اصولی است، گفت: همه جریانات حوزوی و غیرحوزوی و حتی نخبگان به این رسانه اعتماد دارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام والمسلمین محمد رضا برته امروز در نشستی با حجت الاسلام والمسلمین حیدر مصلحی، رئیس سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت روحانیت در دفاع مقدس که در حاشیه بازدیداز مرکز رسانه و فضای مجازی حوزه های علمیه برگزار شد، مهمترین رسالت و سیاست این رسانه را  بی طرفی نسبت به اتفاقات و حوادث و همه جریانات اصیل حوزوی عنوان کرد و گفت: سیاست این رسانه دراین امر مهم انتخابات،  وحدت گفتمانی بود،  این رسانه در عین حال که در حوادث، موضع گیری خودش را اعلام وحرف های خودش را  بیان می کند، از سویی شنوای هر نوع نقد منطقی و اصولی هم هست.

IMG_0337.JPG

مسئول مرکز رسانه و فضای مجازی حوزه های علمیه بیان داشت: این نوع از گفتمان باعث شد همه جریانات حوزوی و غیرحوزوی و حتی نخبگان حوزوی به این رسانه اعتماد کنند و مباحث خودشان را برای نشر به این رسانه بسپارند.

حجت الاسلام والمسلمین برته گفت: این جلب اعتماد، موجب شده دشمنان هم نگاه ویژه به این رسانه حوزوی داشته باشند و به صورت ۲۴ ساعت ما را رصد کنند.

وی افزود: سیاست دیگر این رسانه باز تقریر شخصیت های حوزه به صورت رسمی از لسان رسمی حوزه است. در این رابطه می توان به معرفی شخصیت امام راحل و علامه طباطبایی و ... اشاره کرد.

IMG_0203.JPG

مسئول مرکز رسانه و فضای مجازی حوزه های علمیه گفت: کار دیگر، پرداختن به جوانان و نوجوانان حوزوی و انتشار آثار و نوشته های این نوع افرادی حوزوی است. این امر حتی از دید و نظر بزرگان حوزه مخفی نمانده و اقدام به تمجید از آثار این نوع افراد کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha