چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
محمد حسین عابدی_فاطمه حسینی

حوزه/ آن طور که محمد حسین عابدی می گوید متهمان به قید وثیقه آزاد هستند و پرونده در دادسرا است و باید برای تعیین شعبه رسیدگی کننده به دادگاه برود که فعلاً نرفته است.

محمد حسین عابدی، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از آنچه که برای او همسرش اتفاق افتاد، صحبت کرده است؛  اوایل مرداد ماه در مهر شهر کرج، محمد حسین عابدی به همراه همسرش خانم فاطمه حسینی برای خرید به یکی از فروشگاه های زنجیره ای کرج رفته بودند که متوجه کشف حجاب یک دختر در این فروشگاه شدند، او به وظیفه دینی، اخلاقی و اجتماعی خود عمل کرده و به وی تذکر می دهد و ...

در ادامه اصل ماجرا، وضعیت جسمی و روند پرونده قضایی آنان را از زبان محمدحسین عابدی می خوانیم:

اختصار گزارش

این اتفاق در روز جمعه ۱۴۰۰.۵.۱ در کرج چهار راه مجد فاز چهار مهرشهر کرج رخ داد و علت امر به معروف و نهی از منکر کشف حجاب تعداد نفراتی که درگیر شدند: ۶ نفر  بنده و همسرم، مادر و دختر، ضارب، مدیر فروشگاه جامبو.

تشریح حادثه:

جمعه ۱۴۰۰.۵.۱ همراه همسرم در کرج، ساعت ۱۸:۴۵ برای خرید به فروشگاه جامبو واقع در چهار راه مجد فاز چهار مهر شهر کرج رفته بودیم، وارد فروشگاه که شدم مادر و دختری را مشاهده کردم که آن دختر، کشف حجاب کرده بود و به همین دلیل بنده به ایشان گفتم که خانم محترم لطفا حجابتان را رعایت کنید. از همان لحظه ابتدایی که این حرف را به او زدم، مادر و دختر شروع به هوچی گری و فحاشی کردند و دختر به من گفت حرامزاده تو کی هستی که به من می گویی حجابت را رعایت کن و مادر آن خانم به من سیلی زد.

در همین لحظه مدیر فروشگاه جامبو من را از فروشگاه بیرون انداخت. هنگامی که بنده خواستم دوباره وارد فروشگاه شوم، من را تهدید به ضرب و شتم کرد و زمانی که از علت بیرون انداختن خودم سؤال پرسیدم، گفت شما نظم فروشگاه را به هم زدی. هیچ برخوردی با آن دو خانم نشد و آنها راحت به خرید خودشان ادامه دادند و من بیرون فروشگاه ایستادم و با پلیس تماس گرفتم و منتظر آمدن پلیس شدم.

پس از گذشت دقایقی، آن دو خانم از فروشگاه خارج شدند و با دیدن من، مجدّدا شروع به فحاشی، تهدید و ضرب و شتم بنده کردند و به من تهمت زدند که شما به ما دست درازی کردی و من به آنها گفتم که از لحظه ورود من به فروشگاه تا خروج بنده، در دوربین ها ثبت شده است و اگر من دست درازی کرده ام، باید با من برخورد جدی بشود.

سپس همسر بنده به من گفت ترسیده ام و اگر می شود برویم، اما من با رفتن مخالفت کردم، ولی همسرم اصرار کرد و هنگامی که دیدم همسرمدلهره دارد و ترسیده است، رفتن را قبول کردم و با همسرم به سمت ماشین رفتیم. آن دو خانم هنگامی که دیدند ما به سمت ماشین می رویم، دخترخانم به سمت من دوید و من را گرفت و گفت باید بمانی تا پلیس بیاید و من درب ماشین را باز کردم تا سوار شوم و دست من لای درب ماشین بود و او با بستن درب ماشین، از سوار شدنم جلوگیری کرد و چهار انگشت من لای درب ماشین ماند.

مادر آن دخترخانم هم همسر بنده را گرفته بود و می گفت که باید بمانی و مانع از سوار شدن همسرم به ماشین شدند. ما هنگامی که اوضاع را اینگونه دیدیم، قبول کردیم که بمانیم.

در همین فاصله که منتظر آمدن پلیس بودیم که تقریبا ۱۵ دقیقه از تماس اول بنده با پلیس می گذشت و در این میان هم دو دفعه مجددا با پلیس تماس گرفته بودم و خبری نمی شد، ناگهان مردی با قد تقریبا دو متر و هیکلی با یک باتوم انگلیسی به دست، عربده کشان به سمت ما آمد و فریاد می زد که چه کسی به ناموس من حرف زده است و شروع کرد به ضرباتی سنگین بر سر من و این در حالی بود که همان لحظه، همسرم قصد دفاع از من را داشت. با همان ضربه اول سر من شکسته شد و  دستم را بالا آورده بودم و فریاد می زدم که بگذار زن من برود، بگذار زن من برود و آن مرد هیچ توجهی نمی کرد و ضربات متعددی را با باتوم بر سر من می کوبید.

او همزمان که بنده و همسرم را مورد ضرب و شتم شدیدی قرار می داد، با ضربات باتومش، به ماشین هم می زد و شیشه های ماشین را خورد می کرد.

من از مردم کمک می خواستم و گفتم یک نفر بیاید و همسر من را ببرد، اما هیچ توجهی نمی کرد و یک نفر هم گفت که خودت هر غلطی کردی بکن، به ما هیچ ربطی ندارد.

زمانی که ضارب همچنان لگدها و مشت و ضربات متعدد باتوم خودش به من و همسرم را ادامه می داد، طاقت همسر بنده به سر آمد و در حالی که دستانش را بالا آورده بود، گفت آقا تو را به حضرت زهرا، نزن، ولی آن آقا هیچ توجهی نمی کرد و ناگهان ضربه ای خشن به بینی و بازوی خانم من زد که موجب شکستگی آن شد. در آن لحظه که من هم سر و صورتم به خاطر پارگی سر، پر از خون شده بود، آن مرد و دو خانم فرار کردند و رفتند.

همسرم که پشتش به من بود، هنگامی که به سمت من برگشت، با دیدن سر و صورت خونی من شوکه شد و حالش به شدت بدتر شد. بعد از اینکه آنها فرار کردند و جمعیت متفرق شد، کلانتری به محل وقوع حادثه رسید و این در حالی بود که فاصله کلانتری محل با محل حادثه از لحاظ مصافتی کمتر از دو کیلومتر بوده و از لحاظ زمانی با ماشین، زیر پنج دقیقه است.

وضعیت جسمانی:

شکستگی بینی فاطمه حسینی همسر بنده، پس از مراجعه به پزشکان متعدد و درمان های نافرجام مختلف، همچنان باقی مانده و این موضوع او را به شدت رنج می داد که در نهایت پزشکان دستور عمل جراحی دادند.

با مراجعه به بیمارستان، به تجویز پزشک متخصص، سر بنده (محمد حسین عابدی) بخیه زده شد. این در حالی است که همچنان پس از گذشت چند هفته، اثراتی همچون سرگیجه، حالت تهوع و عدم تعادل در بنده باقی مانده است که به گفته پزشکان از آثار این ضربات است.

روند پرونده قضایی:

آن طور که محمد حسین عابدی می گوید متهمان به قید وثیقه آزاد هستند و پرونده در دادسرا است و باید برای تعیین شعبه رسیدگی کننده به دادگاه برود که فعلاً نرفته است.

گلایه محمد حسین عابدی:

به گفته محمد حسین عابدی بعد از گذشت یکماه از این حادثه حمایت چندانی از او و همسرش صورت نگرفته و نهادهایی که باید از آمران به معروف و ناهیان از منکر حمایت کنند، آن گونه که باید حمایت کنند، حمایتی نکرده اند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • فهیمه مومن IR ۱۴:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۳
    76 13
    خداخیرتون بده آقاوخانم باغیرت طلبه اجرتون باامام حسین مطمئن باشیدخداجوابشون راخواهدداد قانون بایدبامجرمین اشدمجازات رابکند.
  • سلمان نطنزی IR ۱۶:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۳
    32 9
    دفاع از آمرین به معروف و برخورد قانونی با هنجارشکنان موجب امنیت ناموس در جامعه است که این امر به مذاق بی غیرتان خوش نمی آید
  • علی IR ۱۶:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۳
    32 6
    مسئولین خجالت بکشید باید یه کاری صورت بگیره که دیگه کسی جرئت این کار ها رو نداشته باشه شما ها مسئولینی که رسیدگی نمیکنین حتی گناهتون از اون ضاربان هم بیشتره
    • فرزند ایران IR ۲۱:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۵
      20 4
      غیر از مسئولین ، هیچ یک از مردم آنجا هم به کمک و حتی جداکردن اینها نیامده است _ پس اولین قصور از جانب مردم است و سپس مسئولین /
  • امید IR ۱۶:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۳
    28 6
    تو کشوری که حکومت آن اسلامی،انچه که هزینه ندارد بی دینی و لاابالی است و شخص دیندار در محدودیت و سختی،نمیدانم با این تناقض چیکار کنم
  • مصطفی IR ۱۶:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۳
    24 7
    همیشه هم اینجوری نیست که ناهی از منکر کتک بخوره. یکدفعه دیدید مادرتون رو به عزاتون نشوندیم اراذل
    • IR ۲۰:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۶
      7 1
      اگه شما اون بی صفت رذل رو کتک بزنی به هزار و یک جرم دادگاهی آخرم ممکنه اعدامنت کنن ولی اگه این بی صفت ها شما رو بزنند انگار نه انگار. ننگ بر این التقاط
    • @gmail.com IR ۰۹:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۹
      4 2
      امثال این آقا با کشته شدن نمیمیرن ولی ما امثال تو رو روی چوبه دار میبینیم
  • برادر مومن IR ۱۶:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۳
    9 3
    روزگار ناامنی مومنین ه داداش! مواظب ناموس خودت باش دیگران برای بی دینی هزینه میکنن از جیب بی پناهان
  • محمد IR ۱۶:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۳
    10 4
    بفرمایید این هم نتیجه امر به معروف و تذکر لسانی کجایند علما و مراجع محترم تقلید و امام جمعه و بسیج و سپاه چرا هیچ کسی به آنها کمک نمی کند و تا کنکن نکرده حالا هی کتاب چاپ کنید که امر به معروف واجبه و باید همه انجام بدهند بنده پیشنهاد دارم خود مراجع محترم تقلید هفته ای یک شب د خیابان صفائیه و دور شهر قم پیاده حرکت کنند و زنان بد حجاب را که کم هم نیستند امر به معروف کنند تا مردم هم از ایشان یاد بگیرند و این سنت حسنه اجرایی شود در هر شهر هم علما و امام جمعه و بزرگان حوزه علمیه این حرکت را انجام بدهند
    • سرباز وطن IR ۲۲:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۳
      3 2
      مراجع تقلید تو خیابان صفائیه!!!!!!؟؟؟
    • حامد IR ۱۵:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۷
      0 1
      دقیقا همینطوره
    • قانعی IR ۲۳:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۹
      4 2
      این اتفاق ها کم میفته. شما باید بری یاد بگیری چطور امر و نهی کنی که کمترین دلخوری رو داشته باشه و مشکلی پیش نیاد. البته بعضیا هم ممکنه کاری نداشته باشن شما محترمانه گفتی یا نه! اما بالاخره واجب دینی رو انجام دادی
  • علی IR ۱۶:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۳
    6 2
    لطفا مسئولین به جد و بدون اغماض پیگیری کنند که دیگر شاهد چنین اتفاقات نگران کننده نباشیم.
  • ابراهیم IR ۱۷:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۳
    10 2
    خدا به این زوج خیر بده و ان شاءالله عاقبت بخیری و به نیروی انتظامی هم،نظم و حضور به موقع و عمل به وظیفه،کاری با اون پرسنل خدومشون ندارم ولی انصافا چرا؟؟ چرا گاهی میخوان خودشون رو بکشن کنار و وظیفه خودشون رو انجام ندن و توی این جور مواقع اون قدر دیر بیان تا وقتی که همه چیز تموم شده باشه و یکی از طرفین بره،یا هم اینکه این جور اتفاق تلخی بیفته و... چرا کاری رو که میشه با یه اومدن ساده و تذکر و صورت جلسه ساده حل کرد،باید به اینجا کشوند؟ امیدوارم که بتونن جواب این سوال رو به خدا بدن!!!
  • محمد IR ۱۸:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۳
    9 10
    در این مملکت بیکار بودی نهی از منکر کنی؟
    • رضا IR ۱۰:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۴
      5 2
      چقدر بد عمل کردیم در موضوع حمایت از ناهی از منکر که کار به جایی رسیده که این جنایت بزرگ رو تو روز روشن رخ میده چون میدونن کسی برخورد نمیکنه . اینه که افراد جانی به خودشون اجازه هر جنایتی رو میدن . از رئیس قوه قضائیه در خواست دارم بطور جدی پیگیری داشته باشن ،واقعا قلب انسان از عمق فاجعه درد میگیره اینجا ایرانه کشور شیعه و این مقدار مظلومیت در برابر گفتن حق مسلم دینی و اجتماعی ... بعد از برخورد قاطع و در نظر گرفتن اشد مجازات برای این افراد هتاک حتما موضوع رو رسانه کنین تا همه بفهمن عاقبت چنین جنایاتی چی میشه والّا باید منتظر اتفاقات به مراتب بدتر برای خانواده و ناموس خودمون باشیم.
    • رضا IR ۱۰:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۵
      2 1
      یعنی چه آقا حتی اگر همه هم کاری رو انجام بدن دلیل نمیشه که فرمان خدا عوض بشه باید این کار انجام بگیره دوما این بنده که یه تذکر لسانی داده
  • IR ۱۸:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۳
    2 2
    باید برخورد با این افراد شود و در رسانه ها بیان شود، تازگی ها به موارد زننده ای برخورد می کنیم و به نظر می رسد منتظرند تا کسی اعتراض کند و به جان او بپرند و میخواهند در این زمینه بی دینی قلدری کنند. مردانی که زنان بی حجابشان را بیرون با این شرایط میفرستند دارند از امنیت مملکت اسلامی استفاده می کنند آن وقت اینطور به جان مومنین می افتند، اگر در کشورهای دیگر بودند معلوم نیست چه بلایی در بیرون منزل سر زنانشان با این سر و وضع می آمد برای بعضی از جرائم جنسی در کشورهای پیشرفته مجازات کمی بریده می‌شود در حالیکه آنی که مورد جرم واقع شده بسیار دچار آزرگی روحی روانی شده است
    • IR ۱۰:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۴
      0 2
      وقتی بعضیا تکون نمیخورن بعضیا باید بدون
  • حسین IR ۱۸:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۳
    5 2
    لعنت خدابه همه ی مسئولین و مردم بی دین وبی سروپایی که عفت وحیاوغیرت رابلعیدندو جامعه رالجن مال عقده های جنسی خودکرده اند‌.آقای عابدی وخانم حسینی عزیز نگران نباشید انشالله دیریازودعدالت پنهاندخداوند همه ی فاسقان را مجازات خواهدکرد.
  • حمید.. IR ۱۸:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۳
    1 1
    اتفاقا اگر روند این دست پرونده کُند پیش بره، باعث سرخوردگی آمران به معروف و ماهیان از منکر می‌شه. متعجبم! واقعا باید دیگری کنم. حتما پیگیری کنید! امیدواریم ایشون هم همینجوری که می‌گن امر به معروف کرده باشن‌...
  • IR ۱۸:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۳
    2 4
    دوست ندارن تو مملکت اسلامی باشن بگذارن برون کشور دیگر ،ببینن می‌توانن صبح تا شب دخترانشان را راحت بیرون بفرستن خیلیاشون برای امنیت دختراشون دوباره برمی گردن ، ما از حکومت اسلامی می‌خوایم جلوی اینا واسه ، به خدا دل ما خونه از دست اینا
  • IR ۱۹:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۳
    2 2
    خدا به دادمان برسد با این بی توجهی پلیس و قانون
  • طلبه انقلابی IR ۲۰:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۳
    1 1
    واقعا باید به آن قاضی ای که قرار تامین صادر کرده، دست مریزاد گفت باید مسئولین شرم کنند که این بلا را بر سر جامعه آورده اند . اینقدر با تسبیح و مهر و انگشتر و.... دزدی کردند و مردم را به دین بدبین که ......
  • مسعود ذوالفقاری IR ۲۲:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۳
    4 1
    تف و لعنت بر اراذل بی ناموس
  • ایران مطلوم وبی کس IR ۲۳:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۳
    3 1
    در این کشوری که هیچ کس احساس مسئولیت نمی کنه وهمه از خودشون سلب مسئولیت می کنند وگردن هم‌می اندازند ومصلحت اندیشی می کنند برای اینکه چند روز دیگری سر حکومت بمانند، مومنین باید خیلی مواطب خودشون باشند و با هر کس وناکسی درگیر نشن ویا لااقل اگر درگیر شدند محکم از خودشون دفاع کنند ، من جای این آقا بود قبل از اینکه پلیس بیاد ویا اون نره خر بی شرف بیا این زن ودختر اجاره وفاسد را از وسط جر می دادم تا فکر جسارت به خودشان راه ندهند، از بی غیرتی مسئولین خیلی پر رو شدن افسوس
  • سیداصغر محمدی IR ۲۳:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۳
    2 2
    مطمئن باشید که خداپاداشی بزرگ به شما می دهد عجب صبر۰ی خدا دارد طلبه جوان کار ی بزرگ کردی ای وای برما که حسین زمان خودراتنها گذاشتیم دل آدم به درد می آیدچراآدمهای اطراف وساطت و کمک نکردندضعف ایمان وکم رنگ شدن ارزشهای اخلاقی و انسانیت ازیک طرف وکاهلی نیروی انتظامی (پلیس)که می شود گفت مقصر اصلی این حادثه بوده باشد.ازطرف مسئولان مربوطه به جدپیگیری بازخواست شود.نفرین خداوبندگانش به این مادر ودختروآن ارازلشان باد.
  • سیداصغر محمدی IR ۲۳:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۳
    2 1
    متاسفانه بی حیایی وبی حجابی در جامعه خیلی زیاد شده مسئولان امر بایددراین مورد فکری اساسی و جهادی کنند اما تو این مورد واقعا دل آدم به درد می آیداینکه چقدر انسانیت کم رنگ شده جلوی مردم این حادثه اتفاق افتاده و هیچ کس حاضر به کمک و وساطت نشده این نشان از کم رنگ شدن ایمان و ارزشهای اخلاقی در جامعه می باشد.ازطرف دیگرکاهلی نیروی انتظامی(پلیس)باید مورد بررسی قراربگیرد که واقعا می شودمقصراصلی این حادثه .....
  • رضا IR ۰۰:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۴
    4 2
    به نام خدا.به نظربنده حقیرکاراین دوزوج عزیزازریشه اشتباه بوده.امربه معروف ونهی ازمنکرشرایط خاصی داره/ ......خوب حالااین زوج مهربان نهی ازمنکرکردن آیاتاثیری داشت.آیااون خانوم باحجاب شدالان دیگه تغییرکرد.نه خیرنه تنهاتغییرنکردیه موقعیت دیگه هم که پیش بیادهمین کارومی کنه وبعدشم به ریش من وشمامی خنده.هزاران کاردیگه میشدانجام دادکه دراونجانهی ازمنکرکردواین اتفاق نمی یفتاد.یاعلی
    • محمد مهدی IR ۱۴:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۴
      1 1
      سلام جناب وظیفه امر به معروف لسانی آیا اینجا برداشته میشد؟ آیا سکوت در اینجا آن ها را گستاخ تر نمیکرد؟ آیا باز تذکر دادند یا از حق خودشان و بی احترامی که به آنها(یقینا نماینده تمام آمران به معروف بودند و تنها یک خانواده طلبه نبودند که تذکر دادند)شد فقط دفاع کردند؟
    • امر به معروف IR ۱۵:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۴
      1 1
      سلام دوست عزیز. اگر ما به این افراد بیحجاب کاری نداشته باشیم، فردا باید شاهد بیحجابی های بدتر باشیم، کار اقای طلبه هم درست بوده دوست عزیز، و این اقای طلبه چیز بدی هم نگفته!!
  • نریمانی IR ۰۱:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۴
    2 4
    پلیس های نیروی انتظامی متاسفانه در اکثر موارد به طور عمد خودشان را دیر به صحنه حادثه میرسانند تا زد و خوردها و کتکها تمام شود یا اینکه مردم جدایشان کنند بعد میایند صورت‌جلسه میکنند و میروند تمام. واقعا جای تاسف داره
  • امین حاجی پور IR ۰۵:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۴
    3 1
    اصلا امر به و نهی به کنار اگه دعوا سر پیازم باشه،نباید شخصی اینقدر وقیحانه یک زن را اینطور مورد ضرب و شتم قرار بده. کجا داریم میریم ما؟؟؟ در هر حال مطمئن باشید او بی غیرت به ذلت میفته
  • محمد یوسف صفی آبادی پیش نماز IR ۰۵:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۴
    1 1
    سلام علیکم من به نوبه خودم خیلی متاثر شدم و متاسفم برای مسئولین نهادها و سازمان های اطلاعاتی و پلیس کشور که هم اکنون در دولتی که حامی مستضعفان است هنوز اقدامی گسترش امر به معروف و حمایت از آن نکرده اند در حالی که باید این مساله به طور جد پیگیری شود و در مجلس حتی مطرح میشد
  • هاشمی IR ۰۷:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۴
    1 1
    فقط منتظرن یکی بمیره از علما ما مراجع فورا پیام تسلیت بفرسن جای تاسف داره
  • IR ۰۸:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۴
    1 1
    به نظر شما بزرگان و علما و مسؤولین رده بالا این اخبار به گوششان میرسه؟ آیا براشون اهمیتی داره؟ جواب: از اقدامات و عکس العملی که نشان میدهند میزان اهمیت مسأله روشن است الناس علی دین ملوکهم
  • کمال IR ۰۸:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۴
    2 1
    خطاب به ضاربان: و سیعلم الذین ظلموا ای منقلب ینقلبون خطاب به ناهیان: فضل الله المجاهدین علی القائدین اجرا عظیما
  • ناصر IR ۰۹:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۴
    3 4
    باید به طلاب روش و آداب امر به معروف و نهی از منکر رو یاد بدن قطعا روش این دو نفر اشتباه بوده و باعث شده طرف مقابل هم یه اشتباه دیگه مرتکب بشه قطعا هر دو طرف به یک انداره مقصرند من خودم شاهد رفتارهای واقعا زشتی به بهانه نهی از منکر از طلاب دیده ام
    • محمد IR ۱۴:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۸
      1 0
      به نظر شما باید چکار میکرد؟؟؟آیا باید می افتاد به دست و پاشون
  • IR ۱۰:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۴
    1 1
    اینا همش نتیجه بی مسولیتی وبی عرضگی پلیسه که خودش رو درگیر نمی کنه اصلا براشون مهم نیست این همه ستاد مزخرف که فقط پول می گیرند ولی درعمل هیچ غلطی نمی کنند وقتی قانونی که خودشون نوشتن رو عمل نمی کنند این اراذل اینقدر پرو می شوند بین این علما هم که دیگه بزار و برو یه حرف محکم نمی زنند حداقل ای این پلیس بی خاصیت بخواید مردمی که نهی از منکر می کنند رو حمایت کنن همین
  • IR ۱۱:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۴
    1 1
    پس وظیفه ستاد امر به معروف ونهی از منکر چیه؟آیا حمایت از چنین افرادی نباید کرد؟آیا ستاد امر به معروف و امام جمعه محترم از ایشون عیادت کردند؟نقش حوزه علمیه در این بین چیست؟اگر برخورد محکم وقاطع با خاطیان نشود جراتشان بیشر می‌شود وموارد زیادتری راشاهد میکنم.
  • فاطمه یاوری IR ۱۱:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۴
    0 1
    خدا قوت به طلبه با غیرت و همسرشان یکی از دلایلی که طلاب و دیگر بسیجیان از امر به معروف و نهی از منکر تا حدودی دوری میکنند بخاطر همین اعمال است که بعد از اینهمه صدمه که خانم و آقا دیدند هیچ نهادی به حمایت از اینها برنمیخیزد..
  • IR ۱۱:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۴
    1 1
    تا نیروی انتظامی حامی جدی مردم در اینگونه موارد نباشه همین اش وکاسه هست موارد از سرقت بی بندوباری کنار سواحل رو گزارش دادیم که یا با تاخیر آمدند ویا آمده اند وگذرا رد شدنداز بیت المال به کارکنان دولت در هر عرصه ای چه نظامی وچه انتظامی چه کارمند دولتی و... حقوق داده میشه برای انجام وظیفه
  • حسین IR ۱۲:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۴
    2 1
    قانون ما خیلی از اسلام فاصله گرفته،تاوقتی اینجوریه هیچ بویی از اسلام تواین کشور نیست!
  • سیدمحمدتقی نورانی IR ۱۲:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۴
    12 1
    باسلام و احترام تا کی باید این گونه به طلاب و خانواده های آنان توهین و جسارت شود اما هییییچ واکنشی از حوزه علمیه صورت نگیرد؟ خطاب بنده به حوزه علمیه است که این طلبه سرباز شماست که دارد یه وظیفه ذاتی خود عمل میکند، آیا باید این گونه مورد بی مهری قرار گیرد؟ امروز بالطایف الحیلی میخواهیم جوانان را به حوزه علمیه جذب کنیم اما باز هم ورودی ها سال به سال کمتر و کمتر می شود. علت چیست؟ ایا غیر از اینست ؛ حوزه علمیه باصرف هزینه های زیاد اقدام یه تربیت طلاب می نماید تا در نهایت با تبلیغ فی الواقع امربه معروف و نهی از منکر کنتد، حال اگر هم ۰۰۱% بخواهند این رسالت ذاتی شان را انجام دهند اینگونه مورد بی مهری و عدم حمایت حوزه علمیه قرار می گیرند. آیا این نقض قرض نیست؟
  • گمنام IR ۱۳:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۴
    0 1
    اینقدر بعضی از این مسولین بی کفایت و خیر ندیده با مذهبیا اینطور برخورد میکنن که آدم جایی جرات حرکتی نداره و آخر کار طلب کارتم میشن میخواستی نکنی و به عاملان کار نهی رو میدن ما جمعی از خانم های طلبه غیر از اینکه گیره روسری هدیه بدیم همراه با متن و اوریگامی جرات تذکر لسانی نداریم خدا ازشون نگذره
  • محمد IR ۱۳:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۴
    0 1
    بفرما تو کشور به اصطلاح اسلامی آمر معروف کتک میزنند هیچکی صداش در نمیاد اون فروشگاه کرجی رو تحریم کنید
  • سجاد IR ۱۳:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۴
    0 1
    واقعاً مسئولان مربوطه اگر در این مسئله کوتاهی کنند و حق این زوج طلبه را از اون اشخاص بی شعور نگیرند، فردای قیامت در پیشگاه خداوند متعال چه جوابی دارند بدهند؟! آیا ظلم از این بزرگتر که انسان وظیفه شرعی خود را انجام دهد ولی مورد ضرب و شتم قرار بگیرد؟!
  • سجاد IR ۱۳:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۴
    0 1
    واقعاً اگر مسئولان مربوطه نسبت به این موضوع کوتاهی کنند و وظیفه خود را انجام ندهند فردای قیامت چه جوابی در پیشگاه خداوند متعال دارند؟! آیا ظلم از این بزرگتر و آشکار که شخص به خاطر انجام وظیفه شرعی مورد ضرب و شتم قرار بگیرد؟! به این زوج طلبه هم میگم برنده شما هستید که در راه خدا جهاد کردید و اصلاً نگران هیچ چیز نباشید چرا که خداوند متعال به بهترین وجه جبران خواهد کرد. کاش ما هم توفیق خدمت به اسلام عزیز و احکام دینی را داشته باشیم. و حتی اگر خدا صلاح دانست جانمان را در این راه بدهیم.
  • حسین IR ۱۳:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۴
    0 1
    جامعه مذهبی ما اتحاد ندارند در صورتی که هنجارشکن ها در بی حرمتی دین وبی حجابی متحد هستند،چرا هیچ دفاع قابل فبولی از این آمران صورت نپذیرفته ونمیپذیرد تا دیگر جرات چنین خشونتهایی را نداشته باشند.
  • عبدالله IR ۱۵:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۴
    0 1
    تف به غیرت کسانی که مسئول هستن و میتونن کاری بکنن ولی نمیکنن
  • امر به معروف IR ۱۵:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۴
    0 1
    سلام . تروخدا یکی از ایشون حمایتی کنه، پیگیری کنید! اما افسوس.
  • یا زهرا IR ۱۶:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۴
    0 1
    اجرتون با حضرت زهرا .انشاالله که عاقبت به خیر شین.باید پرونده تون به سرعت رسیدگی شه تا عاملین این جنایت به سزای کار شون برسن مسولینی که خوابن هم باید از این خواب غفلت زودتر بیدار شن تا دیگه همچین جنایاتی رخ نده
  • IR ۱۹:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۴
    0 1
    گستاخی به این عزیزان از بی عرضگی و بی مسئولیتی و بی غیرتی مسئولعزیزانرکان های نظام است خاک بر سرمان!
  • IR ۱۹:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۴
    1 2
    کل نظام ما تقریبا هیچ اراده ای برای مقابله با اراذل و بی بند و بارها ندارد و فقط بلدند الکی جوانان مومن رو در این خصوص با اسم امر به معروف تحریک کنن!
  • امین IR ۲۰:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۴
    2 1
    تف به غیرت مسئولینی که پیگیر این پرونده نشدن، و تف به غیرت اون کسایی که این صحنه هارو دیدن و سکوت کردند و رد شدن و تف به غیرت صاحب فروشگاه
    • یالثارات الحسین IR ۰۸:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۵
      0 1
      باسلام واحترام کامل: ضمن دفاع وحمایت ازآمرین به معروف وناهی ازمنکربسیارمناسب بود که امام جمعه محترم ونماینده انقلابی ولی فقیه دراین ناهنجاری بسیارقبیح ورود پیدامی نمود وبرای احیای این اصل بی رنگ شده الهی دیگردستگاه هارانیز بسیج می کردتادرمقابل خداوند وشهدا وامت حزب الله و این طلبه عزیز.......
  • IR ۲۲:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۴
    0 1
    تا در مورد مسایل فرهنگی توجه تام به علت نشود ، همچنان وضع بدتر و بدتر می شود . اگر همگان روی صدارو سیما تمرکز کنند و این رسانه عریض و طویل را رصد و مشکلاتش احصاء و در قالب طرح اصلاح مورد مطالعه و بعد اجرایی نشود وضع همچنان ... علمای حوزه بویژه عزیزان مجلس خبرگان می بایست در راستای کمک علمی مشورتی به ولی فقیه اهتمام جدی معمول بدارند و بجای تذکرهای هر از وقتی برنامه جامع رسانه تهیه ببینند و مدام پیگیری کنند .
  • مژگان فتحی IR ۰۰:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۵
    0 1
    باید با ضاربین برخورد شود آقای عابدی وظیفه ای را انجام داده که بر هر مسلمانی واجب است اگر قانون با خاطیان طبق قانون برخورد نکند پس ای کاش من از این کشور بروم چون در کشورهای دیگه حجاب بی حجابآن بهتر از ایران اسلامی است
  • IR ۰۱:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۵
    1 1
    شوهرش بجای اینکت خجالت بکشه که ناموسشو حراج گذاشته رفته دعوا خاک تو سر مسئولایی که مسبب این هنجارهای اجتماعی اند
  • IR ۰۷:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۵
    2 1
    تقصیر پلیس است که قانون رعایت حجاب را با جدیت اجرا نمی کند مثل ماسک... مگه بدون ماسک در مغازه ها و مترو و فروشگاه و مراکز دولتی و حمل و نقلی راه می دهند؟ برای حجاب هم می نویسند رعایت حجاب الزامی است ولی مثل اینکه الزامی حجاب با الزامی ماسک فرق دارد این جوان برای چی باید تذکر بدهد در فرانسه پلیس جلوی در دانشگاه وای می ایستد هر مسلمانی که روسری سرش است می گوید اول در بیار بعد برو تو... واقعا از کافرها هم بی عرضه تر و بی دل و جرأت تر شدیم... دو تا زن فاسد باید این بلا را سر جوان پاک مملکت بیاورند... خدا از هر مسئولی هم که سر حجاب و عفت جامعه کوتاهی کرده نگذرد
  • حسین IR ۱۰:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۵
    3 1
    حالا مسئولین یه طرف مردم چرا وایسادین نگاه کردین؟
  • محمد IR ۱۱:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۵
    2 0
    جامعه ای که فریادکمک مظلوم رابی پاسخ می گذاردچگونه انتظارداردمشگلات معیشتی اجتماعی کروناو...نداشته باشدتاجامعه بازگشت به ارزشهای اسلامی نکندامیرالمومنین هم روی کاربیایدرشدی حاصل نمی شود..
  • علی IR ۱۴:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۵
    1 0
    راحتتون کنم، قریب به اتفاق نهادهای مسئول، سِمَت کشک دارند‌. بارها سر این نوع مسائل پلیس رو آزمودم، متاسفانه بطور مطلق بگم در عمل هیچ. ستاد امر به معروف.... هیچ، سر کاری و فقط برای نیروهای خودی! سیستم اداری فشل. ۱۹۷ بدتر از کلانتری.... بنده با دست و پای بخیه خورده، بیش از یکساعت در خیابان معطل این بی غیرتا بودم، دریغ از یه عذرخواهی. دادگاه ها هم جان و مال شمارو به بازی میگیرن، آخرش هم قراره با روبوسی کار تمام بشه. مشکل اون بی حجاب نیست عزیز، فاسد و منکر مسئولان ما هستند. در ناجا هم اینقدر سر این مسائل مشکل خوردند، دو نفر هم سالم باشند، قید دردسرو میزنند.
  • قمی IR ۱۴:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۵
    0 0
    شما نمی‌دانستی که همه چیز برعکس شده و هیچ کس از آمر به معروف دفاع نمی‌کنه؟ برای چه خودت و خانمت را درگیر کردی؟ مطمئن باش هیچ نهادی از شما حمایت نخواهد کرد؟ شما که دیدید پلیس بعد از مدت طولانی و تاخیر زیاد آمد بنابراین مطمئن باشید که بقیه نیز کاری برای شما نخواهند کرد؟
  • ، IR ۱۴:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۵
    3 0
    چرا چنین انسان های هنجارشکنی باید با وثیقه آزاد باشند. حتماً باید جان کسی از دست بره تا زندان بشن و به جرمشان رسیدگی شود؟
  • سلام IR ۱۴:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۵
    0 0
    سلام علیکم با احترام برای ایشان ولی این کار ایشان واجب که نبوده شاید حرام هم باشد. قبل از اعتراض لطفاً مطلب خود حوزه را بخوانید http://hawzah.net/fa/Magazine/View/4693/4731/37922/شرایط-امر-به-معروف-و-نهی-از-منکر
  • علی IR ۱۷:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۵
    2 0
    باعوامل انتظامی که دیر رسیدن برخورد بشه مدیرفروشگاه جامبو که بد با آمرمعروف برخورد کرد اخراج بشه و مردم از اون فروشگاه خرید نکنند
  • زینب IR ۱۷:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۵
    0 0
    باید خودمون کمپین تشکیل بدیم و از قوه قضائیه درخواست رسیدگی کنیم نباید بزاریم این رفتار ها عادی بشه که منجر به نزول بلا میشه و تر و خشکمون رو میسوزونه
  • مهدی IR ۱۸:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۵
    0 0
    من هرموقع دیدپ پلیس بی وظیفه که همیشه دیر میاد الکی پول مفت میگیرن از دادگاه تقاضا داریم اشد مجازات براشون در نظر بگیرن و نتیجه رسانه ای کنند تا مردم فکر نکنن که بی قانونی توی نظام کشور است...
  • IR ۱۸:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۵
    0 0
    خدا اجرتون بده.شفای کامل عنایت کنه. خدا باعث بانی این بی فرهنگی ها رو خودش حسابشون رو برسه ان شاالله
  • کبری IR ۱۸:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۵
    0 0
    خدا را قسم می دهم به صورت سیلی خورده حضرت زهرا سلام الله علیه....جوتلشوت بده
  • سیدعلی IR ۰۳:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۶
    0 0
    آمریکا سگشو صندلی اختصاصی داد از افغانستان کشید بیرون... ملیارد ملیارد دلار خرج جاسوساش کرد که از ایران ببرتشون اونوقت حوزه تماشاچی معرکست که هیچ؛ بعد دیدن شجاعت این زوج و وجود گذاشتن و غیرت نشون دادنشون هنوز راوی ماجراست و ککش نمیگزه/: غیرت داشتیم الان اینا بستری بیمارستان نبودن/:
  • مخلص IR ۰۶:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۶
    0 0
    سلام علیکم به حق امام زمان،خدا لعنت کنه متولیان امری که،از این زوج طلبه هیچ حمایتی نمی کنند و نکردند اللهم العن اشغل الظالمین بالعن منی
  • بانو IR ۰۸:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۶
    0 0
    واقعا متاسفم برا ستاد امر به معروف و دادستانی و نیروی انتظامی این مجموعه ها باید برا قصورشان در زمینه بدحجابی جواب بدهند..باید همگی به این مجموعه ها فشار بیاریم و یه موجی از اعتراض راه بندازیم
  • IR ۱۱:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۶
    0 0
    شما باشرفترین انسانها هستید و بی ناموس اونهایی هستن که بی حجابی و بی بندباریرو تو جامعه گسترش میدن، امیدوارم به حق پهلوی شکسته حضرت زهرا به جزای کارشون برسن ،اون خانوم بی حجاب و مادرش به زودی به تیر غیب گرفتار میشن ،اون آقای دومتری هم که شما رو ضرب وشتم کرده دستاش بشکنه ،اون مدیر فروشگاه م خیلی بی غیرتی که به جای اونها شماروبیرون کرده به زودی جاشو میبینه ،خدا هدایتشان کنه
  • کاظمی IR ۱۱:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۶
    1 0
    باید به شدت باهاشون برخورد بشه واقعا پلیس چطور با چنین افرادی برخورد نمیکنه اگر قرار به وثیقه هست که دیگه مردم از هیچی نمی‌ترسن ،فرد ضارب باید به اشد مجازات برسه ،بقیه هم اعم از مادر و دختر و مدیر فروشگاه باید به خاطرفحاشی و پرت کردن بیرون بابد مجازات بشن ،برای افرادی که اونجا بودن و از حق مظلوم دفاع نکردن متاسفم شما بویی از انسانیت نکردید، یزیدیان زمانه
    • یاسین محمدیان IR ۱۷:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۶
      0 0
      جدا از پلیس ناراضی شدم.چرا اینقدر سرعت عملتان کم است اگر به موقهد اقدام می کردید اوضاع این گونه نمی شد. عملکرد پلیس باید مورد پیگرد قرار بگیرد اهمال و ترک فعل باید روشن شود.اگر معلوم شود پلیس در این مسئله عمدا تعلل داشته قطعا مجرم است و به مجرم کمک کرده است. دستگاه های نظارتی در همه جا باید حضور داشته باشند و این اتفاقات به هیچ وجه قابل قبول نیست.
  • هادی IR ۱۱:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۶
    1 0
    با سلام بنده از این اتفاق خیلی متاثر شدم خدا به این زوج اجر عنایت بفرماید انشالله امام زمان با ظهور خودشون دل بچه های مذهبی و متدین و امران به معروف و ناهیان از منکررو شاد کنند... اما چند نکته: 1- همانطور که علما میفرمایند امر به معروف ونهی از منکر رو باید یاد گرفت ونمیشود بی گدار به اب زد وهمین روش لسانی هم راه های مختلفی داره طرز بیان دارد و و و و 2- این دوست طلبه مون که خدا اجرشون بده اگه فقط یه لحظه فکر میکرد که: اولا اون خانم برای خودش شخصیت داره وگاها روحیات لطیف و حساسی دارند باید جوری گفته شود که جلوی مادرش وهمراهانش شخصیتش خرد نشود دوما با توجه به خانم بودن اینجا لازم بود که خانم ایشون با زبان زنانگی و دوستانه تذکری بدهند و و سوما میشد با یک صحبت دوستانه به مادر اون خانم گفت که اگر قبول میکرد خب خدا رو شکر و اگه قبول نمیکرد با یک عذر خواهی همه چیز تموم میشدو این زوج به وظیفشون عمل کردند 3-با این تفاسیر بازم دلیل نمیشه که قانون با امثال اینجور اوباش وارازلی مماشات کند والبته قضات ما براساس مدارک و اسناد قضاوت میکنند وانشالله اتفاقای خوبی برای تسلای این زوج و متدینین می افتد. 4- مجازات خوبه و لازمه ولی ایا چیزی درست میشود؟؟!! با قاتل شهید خلیلی چه کردند آیا همه چیز درست شدو و..... باید فکری به حال بی حجابی کرد
  • سیدسعید IR ۱۳:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۶
    1 0
    خدا لعنت کنه خیانت کننده ها به نظام واسلام ورهبری،،، مسئولی که باید به این مسئله مهم رسیدگی کنه نیست، مرده،،،،
  • امیررضا IR ۱۵:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۶
    1 1
    قطعا اون بی حجابا و اون اراذل از عوامل دشمن هستند و این طلبه و همسرش تقصیری ندارن
  • رسول IR ۱۷:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۶
    1 1
    یه بار تذکر دادم .پلیس اومد گفت به شما مربوط نیست به چه حقی تذکر دادی که حجابتو رعایت کن .همه هم منو به مسخره گرفتن .البته دوستان بدونن که تو فرودگاه مهرآباد از جلوی سپاهی های عزیز که اونجا هستن خیلی بد حجاب ها و بی حجاب ها رد میشن ولی جرعت ندارن تذکر بدن .ریششون تا نافششونه ولی حرفی نمی‌زنن .ادعا هم دارن که ما طلبه های مصلح هستیم
  • من IR ۱۷:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۶
    0 0
    ظلم.ظلم.ظلم....هنوز هم بعد از ۱۴۰۰ سال به بچهای فاطمه س، ظلم میشه..هنوزم سیلی میخورن ..مردم بی غیرت شدن، مردم بی احساس شدن، بی دین شدن که جای خود داره،. واقعا بایستی کتک خوردن یه زوج مظلوم رو ببینی و کمک نکنی.. حضرت علی ع فرمودن اگر یک مسلمان بخاطر دزدیده شدن زیورالات یک زن یهودی ناراحت بشه و از این درد بمیره حق داره..اما حالا این وضعمونه
  • IR ۱۷:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۶
    0 0
    ضمن تشکر از بزرگوارانی که امر به معروف داشتند از نیروی انتظامی تقاضا داریم که حمایت خود را از این افراد محبوب خداوند دریغ نکنند
  • IR ۱۸:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۶
    0 0
    ارزش ها عوض شده وعوضی ها پروتر
  • IR ۱۸:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۶
    0 0
    سلام خدمت شما و ایول الله به غیرت برادر عزیزم آقا محمد حسین و خواهرم محترم و با بصیرت خانم حسینی . آیت الله بروجردی بعد از چندین دهه ریاضت و مقامی که بدست آورده بود همش در حسرت این بود که چرا توفیق اینو نداشته بخاطر اسلام یه سیلی بخوره .اجرکم عندالله باید بهتون گفت ،شما فدائیان امر به معروف و نهی از منکر هستید ولی یک نکته را یادآور بشم اینکه باید به دلیل تاخیر در صحنه درگیری با ماموران انتظامی ب برخورد صورت بگیرد چونکه با آمدن آنها احتمال اینکه جرمی صورت نگیرد و عمل بازدارندگی داشته باشه بوده است . در آخر کاش من اونجا بودم میدونستم با اون ارازل اوباش چیکار کنم چوبو میکردم تو دماغش
  • زهرا IR ۱۹:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۶
    3 0
    احسنت به غیرت این زن وشوهر
    • خادم کریم اهل بیت IR ۰۶:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۹
      0 0
      دوستانی که وقت می زارن و پاسخ می دن ممنون خودش یه نوع حمایت به نظر من وقتی یه قسمت نظارتی مثل پلیس فاسد میشه تنها راهش مطالبه ی مردمی هست بهترین کار هم معرفی دقیق و اسم دقیق اون فروشگاه خاطی و شعبه ی پلیس مدنظر هست از خبرگزاری محترم خواهش می کنم قشنگ اسم بیارن و مردم هم داخل توئیت و اینستا طلب کنن
  • IR ۱۹:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۶
    0 0
    تنها به قاضی بری حاکم بر میگردی، اگر اینطوری حاج آقا می‌فرماید صحت داشته باشه ،اول باید 110 مورد نظر گوشمالی داد ،دوم قاضی کار خوبی نکرده وثیقه قبول کرده ،سوم اون مردیکه کتک زن و باید سرش تراشید تو شهر گرداند یه چند تا شلاق در ملا عام نصیبش کرده، البته اگر حاج آقا با لباس بوده ،وگر نه حاج آقا مقصره، فروشگاه هم یه گوشمالی نیاره ،باز اگه حاج آقا ملبس بوده
  • IR ۲۳:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۶
    0 0
    ضارب و خانواده اش باید قصاص شوند
  • طیبه پاک نهاد IR ۰۳:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۷
    0 0
    واقعا متاسفم،باید خون گریه کرد،به کجا رسیدیم،چرابه موضوع امربه معروف ونهی از منکر انقدر بی اعتنایی میشه،واجب فراموش شده......کاش اونجابودم واز شما برادر وخواهر غیور وباشرفم دفاع میکردم،بابا یه جوون داریم فدای سرحسین ع که پرچم دار امربه معروف و.......هستن،خدایا به نظرم در مثلِ خیلی از روزهایی که ظلمهای بزرگ اینچنینی واقع میشه......درعرش الهی زلزله نه ریشتری میاد....!!!!امیدوارم بی ناموسها واراذل بی غیرت به اشد مجازات برسند..........خاک بر سر بی تفاوتها،که میبینن مظلوم رو ...وخفه خونی میگیرن،این ترسها مارو به قهقرا برده،ادرکنی یا مهدی عج.................
  • احمد IR ۰۹:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۷
    1 0
    از مسئولین محترم قضایی خواستاریم سریع‌تر به داد این زوج جوان برسند و ضاربین را به اشد مجازات برسونن و از این زوج جوان هم خواهش میکنم رضایت ندهند دیه را تا آخر بگیرن و هرچه قاضی حکم کرد اجرا شود
    • ۹۷۰۵ IR ۰۰:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۹
      0 0
      واویلا چه مملکتی شده
  • علی IR ۱۱:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۷
    1 0
    از بس هیچی نگفتیم و گذاشتیم بی غیرتی و هرزگری تو جامعه پیشرفت کنه حالا که یک زوج میان به وظیفه درست عمل میکنن اینجوری با خشونت و ضرب وشتم روبرو میشن. دادگاه ما اگه اسلامی باشه باید هم اون مادر و دختر و هم اون مرد ضارب رو به شدت مجازات کنن.
  • ahmad IR ۱۱:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۷
    1 0
    اولا باید رئیس کلانتری و ماموران بخاطر تعلل مواخذه شوند ثانیا باید آن مرد در همان محل شلاق بخورد و فیلم کتکهایی که به این دو مظلوم زده با شلاق خوردنش توامان منتشر شود .
  • خ.ا IR ۱۶:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۷
    1 0
    خدا خیرتان بدهد اجرشما و همسرتان با بی بی فاطمه زهرا.من که در توانم نیست کمکتان کنم جز دعای خیر والبته شنیدن این گونه اخبارخیییییلی ناراااااحت کننده است.به قول دوستان به مزاج بی غیرتااااان خوووش نمی آید.
  • فرهنگیان IR ۱۶:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۷
    0 0
    امر به معروف و نهی از منکر وظیفه همگانی است فقط وظیفه طلبه یا... ننیست طلبه هم مثل بقیه است گناهش اینه رشته درسی او دینی است خدا لعنت کنه کسانی که حکم خدا را زیر پا می گذارن و طلبکار هم هستن
  • ابراهیمی IR ۱۷:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۷
    0 0
    سلام.درود به آمران.می بایست متجاوزان در همان محل شلاق و فیلم آن در اخبار و شبکه ها پخش گردد،تا حساب کار دست این بی غیرت ها بیاید،در غیر این صورت در کشور اسلامی ترویج بی دینی و بی حجابی می شود.اجرتان با سیدالشهداء
  • نادیه IR ۱۹:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۷
    0 0
    مسیولین شهر باید جوابگو باشند . باید از این گونه حرکت‌ها حمایت کرد . جانیهایی شبیه این آقای ضارب باید به اشدً مجازات محکوم بشه . خدا عمر باعزًت به این آقا و خانمش بده .
  • مونا IR ۲۱:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۷
    1 0
    ما از دیدن این بی حیایی ها خیلی ناراحت هستیم و وقتی از کنار این زنان و دختران بی حجاب رد می شیم کلی تن و بدنمون می لرزه، مبادا پرشون به پرمون بگیره. خدا لعنت کنه مصی علی‌نژاد را. خدا عذاب دنیا و آخرتش را زیاد کنه
  • ندا IR ۲۱:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۷
    0 0
    اما حسین هم در همین بی توجهی ها به شهادت رسیدند. وای بر ما
  • رضا باربرین US ۲۲:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۷
    0 0
    کاش که من هم مثل شما زوج مومن در راه رضای خداوند مهربان این چنین هزینه میکردم و مانند شما در راه امر به معروف و نهی از منکر ثابت قدم بودم . خواهشمندم برای من دعا کنید تا خداوند به من توفیق بدهد همانند شما باشم
  • مهدی IR ۲۳:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۷
    0 0
    واقعا متاسفم برای کسانی که داعیه دار امر به معروف و نهی از منکرند چرا حمایت نمی کنید و فقط حرف می زنید این بی حجابها جامعه رو به لجن کشیدن
  • حسن IR ۰۰:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۸
    0 1
    من ناراحتیم از مردم بی غیرتی است که صحنه را می دیدند و هیچ عکس العملی نمی کردند
  • حسینی IR ۰۰:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۸
    0 0
    ما از بی حجابی شاکی هستیم. امنیت چشمی و جامعه سالم حق دخترا و پسرای ماست و بدحجاب‌ها و بی حجابها این حق رو از دیگران سلب کردن. کار این زوج بزرگوار درست بوده اما قوانین ما درست نیست که از این عمل اخلاقی و شرعی یعنی نهی از منکر حمایت نمیشه و بعضی از آدمای بی فرهنگ که نه قانون می شناسن و نه دین، به خودشون جرات می دن چنین رفتار وحشیانه ای انجام بدن. این آدما با هوچی گری می خوان خودشون رو حق به جانب نشون بدن. به نظر من حتما باید ضاربان مجازات بشن. باید برای حفظ جان آمران به معروف و ناهیان از منکر قوانین جدی تری وضع بشه. چرا باید تو جامعه یه شهروند یه کار ضد دین و قانون رو به همشهری خودش تذکر بده و در قبال یه تذکر زبانی چنین رفتار وحشیانه ای رو ببینه. اگه نهی از منکر نباشه دو روز دیگه همین بی عفتی و بی حجابی بدتر میشه.
  • محمد IR ۰۲:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۸
    0 0
    مسؤلین محترم و مسلمان قدم به قدم در حال از دست رفتن ارزشهای اسلامی هستیم. این وضعیت چاره دارد آنهم بدون توسل به خشونت خواهشا به نظر دیگران هم توجه کنید.....
  • IR ۱۰:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۸
    1 0
    سلام دراصل باید مدیر جامبورو دادگاهی کنن اون مسیر کارو خراب کرده باید بیحجاب و مینداخت بیرون اونوقت قضیه عکس میشد حق این بوده ازکجا معلوم دستش با اونا تویه کاسه نباشه واقعا میگم ریشا کار مدیر جانبو هست
  • معصومه IR ۱۱:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۸
    1 0
    از آقای محسنی اژه ای و آقای رئیسی خواهش میکنم هر چه زودتر از این طلبه و خانمش حمایت کنن و سخت ترین مجازات برای اون مادر و دختر بی حیا و اون مرد حرامی اجرا بشه.
  • محمد حسن جعفری IR ۱۲:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۸
    4 0
    باید به داد این خانواده رسیدگی شود ونگذارند متهمانن قصر در بروند
  • ادم‌حسابی IR ۱۳:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۸
    0 0
    کاش یاد بگیریم نه به دین کسی کار داشته باشیم نه به حجاب کسی گیر بدیم. که نه سیخ بسوزه و نه کباب . هر کسی مختاره تو کتاب خدا هم نوشته هر کسی مختاره و میتوته انتخاب کنه چطور زندگی کنه . حالا شما یک سری عقاید داری دلیل نمیشه همه مثل شما باشن و رفتار کنن.
  • مسلمان IR ۱۳:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۸
    2 0
    واقعا شرم‌آور است در کشور اسلامی این طور به مسلمانان حمله و توهین شود! بعد ما از انگلیس کثیف انتقاد کنیم که چرا پلیسش اجازه داده به رأی دهندگان تعرض شود! به کجا می‌رویم؟ مگر جمهوری اسلامی جایش را به حکومت اقلیت قانون‌شکن گردن‌کلفت وقیح داده است؟ امیرالمومنین شکوه می‌کنند که چرا خلخال از پای زن یهودی در آورده‌اند، اگر امروز حضرت بودند و به ایشان خبر می‌دادند با چماق به صورت زن مسلمان کوبیده‌اند چه می‌فرمودند؟ انصافا اگر ...... عدالت رعایت نشده است.
  • زارع IR ۱۴:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۸
    1 0
    آیا از خودتون پرسیدید خودتون اگر آنجا و در آن صحنه بودید چه میکردید؟نوشتن و دلداری دادن چه سود؟میشود با گسترش امر به معروف و بودن در صحنه از اینگونه اتفاقات جلوگیری کرد.مثلا در ورزش کوهنوردی پوشش خانمها !اگر چند خانم محجبه بروند خود امر به معروف هست.در فروشگاه ها چند محجبه پشت صندوق باشند خود امر به معروف هست از بس خودمان را کنار کشیدیم میدان را برای بروز چنین حوادثی آماده کردیم
    • بشری سادات IR ۱۸:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۸
      0 0
      به عینه میبینیم حمایت از این افراد و سکوت مسوولان باعث جری شدن یکی مثل مهرشهر کرج شده
  • ناشناس IR ۱۴:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۸
    1 0
    بعد همين ها أمثال اون مادر ودختر ادعاي كلاس وفرهنگ هم دارن، تو أين چندسال هرچي درگيري وفحاشي بود از سمت همين قشر بي بندوبار دوزاري بوده واقعا تأسف داره، اگر برعكس بود سازمان ملل ميومد وسط
  • یاس احمد IR ۱۶:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۸
    0 0
    من یک تذکر دوستانه که روسریتون افتاده گفتم آنقدر فحش و ناسزا شنیدم که نمی شد یک کلمه جواب داد و دیگران هم متاسفانه سکوت!!!!! باید به این رفتارها قانونا برخورد کرد کشور بدون قانون با هرج و مرج و..... همراه است.
  • RU ۱۸:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۸
    0 0
    تنها جایی که برای این کثافت ها هست زباله دان تاریخ است
  • نظریها IR ۲۰:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۸
    0 0
    غیر قابل باور است....! عده ای به بهانه ی آزادی...(که البته باید معنای آزادی را بحث کرد....آزادی انسانی، قانون جنگل....یا....؟) اینگونه بی مهابا و بدون پر نظر گرفتن هیچ حقی برای دیگران در مقابل چشم مردم ...تهمت بزنند و به ناموس مردم هم رحم نکنند.... چه دنیای عجیبی؟!
  • بنده سراپاتقصیر IR ۰۴:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۹
    0 0
    داستان شما برایم یادآور داستان کوچه بنی هاشم بود. ان شاء الله که اجرتون رو از مادر سادات بگیرید و عاقبت بخیر و سلامت و تندرست باشید که این شهر آلوده به گناه به باغیرتانی چون شما و جانبازان و شهدای عزیزمون احتیاج داره. ان شاء الله خودتون و همسرتون در پناه خداوند محفوظ باشید.
  • زهرا IR ۰۹:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۹
    0 0
    متاسفانه بی اخلاقی ها خیلی زیاد شده مسوولین هم از کار فرهنگی شانه خالی میکنن. هم از رسیدگی به حق امثال این خانم و آقای طلبه...
  • ناشناس IR ۱۱:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۹
    1 0
    طبق معمول ازشون گذشت می کنند احتمالا یه دو کیلو پسته و یه فرش نفیس هم بهشون هدیه میدهند بعد به آقای آمر هم می فرمایند معذرت خواهی کنید چون بد تذکر دادید جالبه ما قانون داریم بی حجابی زندان جریمه و حتی شلاق داره چرا هیچ کدامشون اجرا نمی شه در حالی که قانون اساسی ولی در آمریکا بی حجابی قانون و باید اجرا بشه
  • IR ۱۵:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۹
    0 0
    خداشماروخیربده که واقعادراین زمونه انجام امربه معروف ونهی ازمنکرگذشتن ازجان محسوب میشه،واقعامتاسفم به خاطراین اتفاق بد،ان شاءالله باحضرت زهرامحشوربشید
  • شکیبا IR ۱۶:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۹
    1 0
    اجرتون باخود خانم فاطمه زهراست اما این بجای خود بنظرم باید ازطریق حمایت وپویش مردمی به گوش سنگین مسئولین مربوطه برسونین وحقتون رو ازشون تا آخرش بگیرین وکوتاه نیاین هرچند سخته ، خداقوت مولا علی یارتون
  • فاطمه عبدی IR ۱۶:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۹
    0 0
    برای آمران به معروف آجر الهی میطلبیم واز مسئولین خواهشمندیم به مشکل آنها هر چه سریعتر رسیدگی کنند و ضاربین را مجازات کنند تا بار دیگر کسی جرات شرارت پیدا نکند
  • IR ۱۷:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۹
    0 0
    سلام خدا خیرتان بده آقا وخانمی که امر به معروف ونهی ازمنکر کردید
  • فریده IR ۲۲:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۹
    0 1
    ...... مدیرفروشگاه جانبو عرضه اداره فروشگاهشونداره! چرامدیریت فروشگاههارو به ادمای غیرمسول میسپرن
  • امام حسین IR ۲۲:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۹
    0 1
    اسم چهار راهو اشتباه زدید درستش چهارراه مسجده ... در ضمن متنو به نفع زن و شوهر طلبه نوشتید ... به نظر من نباید به اون خانم بی احترامی میکردن ...
  • علی IQ ۲۳:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۹
    0 0
    خدا از سر تقصیرات ستاد أمر معروف نگذره پول چی می گیرید شما؟
  • امیرو IR ۲۳:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۹
    0 0
    اگر ضاربان که سه نفر بودند با پلیسی که دیر آمده مجازات شوند دیگر کسی جرات تعرض به این اعمال ندارد.
  • شهناز رجبی IR ۲۳:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۹
    0 0
    هرچه زودتر این خانواده (ضارب)محاکمه شوند که درس عبرتی برای دیگران بشود واین نباشد که دیگر امربه معروف ونهی از منکر ترک شود
  • سمیه IR ۰۱:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۰
    0 0
    باید از آمرین حمایت بشه ,باید به اماکن عمومی مثل فروشگاه ها بخشنامه بدن که به هیچ وجه به ای افراد حق جسارت ندارن ,وبا خاطیان بایدبرخورد قانونی کرد
  • لیلا IR ۰۲:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۰
    0 0
    وااااااای واقعا تاسف برانگیزه آدم نمیدونه نفرین کنه یا دعا کنه حتما باید اشد مجازات شاملشون بشه خجالتم خوب چیزیه. به خصوص که همه دارن واکسن میزنن معلوم نیست چه بلایی دارن سر شعور و اخلاق مردم میارن همسر منم طلبه است گاهی اوقات واقعا با ترس میرم باهاش تو خیابون خدا صاحبمونو برسونه.
  • سلام باید از این افراد که دستور خدا را اجرا میکنند IR ۰۷:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۰
    0 0
    اجرای دستور خدا و قرآن وآئمه اطهار باید انجام پذیرد.
  • محمد IR ۱۱:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۰
    0 0
    متاسفم به قوه قضاییه شهرستان کرج
  • زمانی IR ۱۲:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۰
    1 0
    از بس مسئولین بی خیال بودن و کاری نکردن و از آمران حمایت نکردن وضع مملکت این شده که هنجار شکنان جری تر شدن و در مقابل، مردمو از امر به معروف کردن می ترسونن. امر به معروف یه تکلیف دینیه خودتون که با بی حجابا کاری ندارین خیلی راحت شالو انداخته دور گردنش داره راه می ره دوکلمه ام بهش حرف بزنی وحشی میشه هر کاری دلش بخواد می کنه و توهم دستت به جایی بند نیست
  • زینب شریعتی IR ۰۱:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۱
    0 0
    ادامه این روند یعنی مرگ جامعه انسانی؛ حتی جنگل هم اینطور نیست! این وحشی‌ها و آدمهای حامی وحشیگری مثل مدیر فروشگاه نباید بی مجازات بمونن... هر ایرانی باغیرت باید واکنش نشون بده
  • سمیرا حسنی IR ۰۶:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۲
    0 0
    کوتاهی دستگاه های مربوطه ،فضا رو بیشتر ناامن میکنه ،در حالی که باید این افراد زور گو به جزای عمل خودشون برسند وجرات این وحشی بازی ها رو نداشته باشند
  • عدالت خواه IR ۱۱:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۲
    0 1
    این جرم ساده و معمولی نیست. میشه نوعی افساد فی الارض. دهن کجی به ارز ش های جامعه و ایجاد رعب و وحشت در مؤمنین. قصاص در ملا عام و ۲۰ سال زندان حداقل حکم است. هر کس پول دارد هر جنایتی علیه مؤمنین مرتکب شود و با وثیقه آزاد شود؟
  • IR ۱۴:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۲
    0 1
    خیلی متاسفم که در زمانه ای زندگی می کنیم که اگر کسی تذکر شفاهی برای هنجارشکنی وبی حجابی به فرد دیگری می ده این طور وحشیانه باهاش برخورد می کنن وجالب تر این که مردم راحت یک کار خلاف قانون را می بینند وهیچ کار نمی کنند وباید برخورد قانونی با هنجار شکنان وافرادی که وحشیانه با دیگران رفتار می کنند بشه تا کسی جرات نکنه دیگه این رفتارها را تکرا رکنه
  • سید IR ۱۶:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۲
    0 0
    خدا فقط بهش صبر بده من خودم زخم خورده همین بی مهری ه هستم وقتی برای امر به معروف کردن مورد ضرب و شتم قرار گرفتم چندان دلم نسوخت وقتی در دادگاه ویژه روحانیت به من گفته شد که شما چه کار مملکتی بخواهی امر و نهی کنی جگرم کباب شد فقط یه حاج کاظم کم داشتیم البته حاج کاظم در آژانس شیشه ای حاج کاظم شد در دادگاه ویژه روحانیت واس کاظمش میکردم
  • علی IR ۱۶:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۲
    0 0
    باید بررسی بیشتر کرد تا از داستان دقیقاً باخبر شد و بعد قضاوت کرد. اما اگر چنین داستانی (به این شکل) صحت داشته باشد؛ واکنش خشونت بار نادیده گرفته شدن آن قسمت از جامعه ایران است. همه باید قبول کنیم که اقشار مختلفی وجود دارند و نباید آنها را نادیده گرفت. کتک زدن و توهین به هرشکل و هرکس کار شنیعی هست. امیدوارم که دیگر چنین خبرهایی نشنویم و نبینیم.
  • محمد حسن IR ۱۷:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۲
    0 1
    سلام چرا تو صدا سیما هیچ صحبتی نمیشه؟؟؟؟؟؟؟ به نظر من اینجور افراد باید به اشد مجازات برسند تا درس عبرتی برای قانون شکنان باشد #حمایت_از_عامر_به_معروف
  • حسن IR ۱۷:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۲
    0 1
    واقعامتاسفم درجمهوری اسلامی مظلومترین کس حزب الهی است چرابایدقانون کشورمااینقدر ضعیف عمل کندکه عده ای جاهل یامغرض بتونن به مقدسات ماتوهین کنن وراست راست راه برن وبه ریش انقلاب وانقلابیون مخلص بخندند این نظام بااین عظمت رواین بچه انقلابیها نگه داشتن تاکی بایدمنتظرپرپرشدن علی خلیلها وامثالشون دراین کشورباشیم تورومقدساتتون به خودتون بیایید وجلوی این ناهنجاریها روبگیرداگربه خداوروزقیامت اعتقادداریددرکشورجمهوری اسلامی یک نامردبی غیرت بگیره یک زن محجبه روبه بادکتک وهیچکه هم جلوش نگیره یه خلخال ازپای یک زن یهودی دربازار مسلمونا کنده می شه علی ع می فرماد اگرمسلمانی ازاین درد بمیردچه جای ملامت است پس بریدروکارامون حسابی فکرکنیم لعنت براونکه تخم این عمل زشتو روکاشت
  • محمد IR ۲۰:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۲
    1 2
    پیشنهاد جنبش فرهنگی حجاب
  • ناشناس IR ۲۱:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۲
    6 2
    عاقبت فضولي در كار مردم مطمئنم كامنت من رو هم تاييد نميكنيد ولي بدونيد مردم خر نيستن
    • بهروزسالک IR ۰۳:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۳
      3 2
      فضولی تو زندگی خصوصی مردم درست میست ولی تو خیابون و فروشگاه زندگی خصوصی نیست
    • علی FR ۱۷:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۳
      1 0
      بیخود
    • IR ۱۷:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۸
      1 0
      اگه اینو فضولی میدونی و میخوای مثل حیوانات برهنه راحت زندگی کنی باید بگم که ... البته دور از جون حیوانات
    • م IR ۱۴:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۸
      1 1
      چقدر امثال تو بی رحم هستین و جاهل، آدم با یه گناهکارم اینکارو نمیکنه،جاهلین چون نمیفهمید کف خیابون خونتون نیست که برهنه شید
  • IR ۰۰:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۵
    1 3
    باید ارازل را اعدام کنید همین
  • سید IR ۱۰:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۷
    1 3
    البته کار امر به معروف خیلی پسندیده است ولی باید به درستی اجرا شود و در خیلی از کشورهای اسلامی انجام میشود ولی به شیوه درست چیزی که در فیلم مشخص است یکم زیاده روی شده
  • م ن IR ۰۰:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۳۱
    1 1
    خداوند خیرتون بده ولی واقعا چه اتفاقی افتاده که در مملکت اسلامی کسانی به خودشون اجازه میدن پوششی خارج ازاصول اسلام اشته باشن و در این حد جسور و بی حیا وحق به جانب وحشیانه رفتار کنن مگه دولت مرده مگه مملکت بی صاحب شده که همه چی دست به دست هم میده که این افراد بی حیا و وحشی هر کاری دلشون میخواد بکنن این همه شهید دادیم که اینطوری بشه دادگستری چه میکنه من که دیگه فروشگاه جامبو نمیرم
  • محمد IR ۱۱:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۶
    0 2
    متاسفانه مسئولین و نهادهای زیربط همیشه در پایان کار میرسند که کار از کار گذشته. متاسفم برای شما و نیروی انتظامی که بسیار ضعیف عمل میکند.
  • فاطمه IR ۰۲:۴۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۳
    1 1
    آقا تذکرت رو دادی دیگه ول می کردی میرفتی دیگه. وایسادی در فروشگاه که دوباره بحث رو ادامه بدی که چی بشه؟ در حد همون تذکر کافی بود.
  • حسینی IR ۱۵:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۶
    1 0
    واقعا وضع حجاب خیلی تاسف بارشده،،نمیدونم چرا بقیه به این زوج جوان کمک نکردن اخرزمان شده،بیغیرتی موج میزنه،خدایاخودت جواب انسانهای ظالم وبده،ارزوی سلامتی دارم برای زوج جوان خدا پشت وپناهتون باشه
    • منصوره IR ۱۶:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۲
      0 0
      واقعا زنا که شورشو دراوردن موندم مرداشون کجان و غیرتشون کجا رفته که میتونن اجازه بدن ناموسشون اون مدلی بیاد نگاه هزاران مرد بیفته بهشون هاشا به غیرتتون مردای بی غیرت هاشا
  • مهدی IR ۱۸:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۶
    0 0
    برام سوال شده چرا از خودش دفاع نکرده؟؟ چرا کتک خورده بنظر من اون مرد پلیس فاسد بوده که این ها رو مورد ضرب و شتم قرار داده و پلیس اون محل هم میتوانست سریع تر به محل حادثه برسد باید به این هم رسیدگی کنند که چرا 5 دقیقه دیر تر رسیدت و علت آن چیست من در این نوشته دیدم که اصلا دادگاه به اینکه چرا پلیس ها دیر به محل حادثه رسیده هیچ توجهی نکرده بنظر من خیلی مشکوکه
  • ایمان IR ۱۸:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۷
    1 0
    ناهیان از منکر و آمران به معروف مواقع اختلاص و دزدی مسولین و بهره های زیاد بانک ها و فساد مسولین هم اقدام کنند مردم از ناین موضوع ناراحتن امر به معروف فقط برای بدحجابی نباشه
  • من IR ۱۲:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۷
    5 1
    خود کرده را تدبیر نیست