سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
شهدا

حوزه / همزمان با ایام شهادت حضرت زهرا(س) پیکر دو شهید گمنام در برزک دیار گلهای سرخ محمدی آرام می گیرند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، امام جمعه برزک، امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: روز جمعه١٧دی ۱۴۰۰ و پیش از اقامه نماز ججمعه، پیکر دو فرزند عزیز گمنام دوران دفاع مقدس، با حضور مسئولان کشوری، استانی و شهرستانی از جمله آیت الله سلیمانی نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان و بانوای گرم ذاکرین اهل بیت (ع) از ساعت ٨ صصبح، بر دستان مردم شهیدپرور برزک تشییع و در تپه روضة الشهدای این شهر به خاک سپرده خواهند شد.

حجت الاسلام حلاجی مفرد، افزود: از آنجایی که بخش برزک بیش از ١٥٠ شهید و شهر برزک بیش از ٥٠ شهید تقدیم این نظام و انقلاب کرده است، با تدفین این دو شهید والامقام آرزوی دیرینه مردم برزک برای هم نشینی با شهدای گمنام برآورده خواهد شد.

امام جمعه شهر برزک، همچنین با اشاره به ایام سوگواری شهادت دخت نبی مکرم اسلام حضرت زهرا (س) اضافه کرد: در روزهای منتهی به مراسم استقبال، تشییع و خاکسپاری این دو لاله فاطمی، ویژه برنامه‌های متعددی از جمله مناسب سازی محیط، دعای ندبه، دعای کمیل، زیارت عاشورا، ویژه برنامه‌های فرهنگی، هنری و ادبی تدارک دیده شده است.

رئیس ستاد برگزاری مراسم در پایان یادآور شد: مراسم وداع با شهیدان آسمانی، در روستاهای بخش برزک، یک روز قبل از خاکسپاری انجام خواهد شد.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha