یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
حجت الاسلام کاظم لو

حوزه / مدیر حوزه علمیه خواهران استان قزوین گفت: شهید سلیمانی تاریخچه درخشانی دارند و یکی از خصوصیات وی خلوص و ولایت‌مداری بوده و معیار حق و حقانیت را همیشه در نظر می‌گرفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام رضا کاظم لو صبح امروز در جمع اساتید حوزه علمیه خواهران استان قزوین ضمن گرامیداشت یاد و خاطره سردار دل‌ها شهید حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس و همراهان وی به روایتی ازحضرت علی (ع) پرداخت و گفت: حضرت علی (ع) فرمودند که «مَنْ أَصْلَحَ مَا بَیْنَهُ وَ بَیْنَ اللَّهِ، أَصْلَحَ اللَّهُ مَا بَیْنَهُ وَ بَیْنَ النَّاسِ» یعنی دلیل محبت و ارادت همه اقشار مختلف مردم وحتی جهان به حاج قاسم سلیمانی این بود که او رابطه خود و خدای خود را اصلاح کرده بود.

حجت الاسلام کاظم لو خاطرنشان کرد: برای نورانی شدن باید در نور قرار گرفت که نمونه‌هایی در دوران معاصر مانند حضرت امام خمینی (ره)، مقام معظم رهبری است و برای نسل امروز شهید حاج قاسم سلیمانی می‌باشد که از راه ارتباط با اهل بیت (علیهم السلام)، آن هم ارتباطی نورانی و از روی یقین به مقامات عالیه دست پیدا کرد که مشاهده می‌کنیم این سردار دل‌ها در دیدار با رهبر معظم انقلاب یا علمایی مانند آیت الله جوادی آملی چگونه خضوع و خشوع می‌کند.

وی ادامه داد: برای ادامه دادن راه شهید سلیمانی باید پیرو رهبری باشیم و در هر مسئولیتی که قرار گرفتیم به احکام دین پایبند بوده و تلاش کنیم که تمامی فعالیت‌های روز مره در جامعه فقط برای رضای خدا باشد.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان قزوین تصریح کرد: مردم ایران با حضور میلیونی در مراسم تشییع سردار سلیمانی نشان دادند حتی در زیر سخت‌ترین فشارهای خارجی باز هم به آرمان‌های کشورشان پایبند هستند.

حجت الاسلام کاظم لو عنوان کرد: شهید سلیمانی تاریخچه درخشانی دارند و یکی از خصوصیات وی خلوص و ولایت‌مداری بوده و معیار حق و حقانیت را همیشه در نظر می‌گرفت.

استاد حوزه علمیه خواهران قزوین بیان کرد: شهید سلیمانی ظلم‌ستیزی و استکبارستیزی را در میدان عمل به ما نشان داد.

انتهای پیام./‏

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • علی IR ۰۸:۱۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۴
    0 0
    اینهایی که بزرگترین شاخصه سردار رو در ولایت می دونن بیشتر می خوان خودشون رو مطرح کنند. بزرگ ترین شاخصه سردار که اتفاقا او رو محبوب دل مردم کرده بود، اخلاصش بود. فقط اخلاص که همه رو به یه چشم می دید.