جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
شهدا

حوزه / نماینده ولی فقیه و استاندار قزوین در پیامی مشترک بازگشت پیکرهای شهدای تازه تفحص شده قزوین را تبریک و تسلیت گفتند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از قزوین، نماینده ولی فقیه در قزوین و استاندار در پیامی مشترک پیکر شهیدان باب الله داوودی و صفر علی فیض بیگدلو را تبریک و تسلیت گفتند.

متن پیام به این شرح است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم
وَ لا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ (آل عمران/۱۶۹)

در ایام عزاداری سیدة نساء العالمین حضرت زهرا (س) و سالگرد شهادت شهید حاج قاسم سلیمانی، بازگشت پیکر مطهر سه شهید گمنام و دو شهید تازه شناسایی شده به نام‌های شهید باب‌الله داودی و شهید صفرعلی فیض‌بیگدلی را به خانواده معزز این قهرمانان و کلیه مردم شهید پرور استان قزوین تبریک و تسلیت عرض می‌کنیم.

عزت، امنیت و اقتدار جمهوری اسلامی، مرهون خون شهیدان و مجاهدت‌های مخلصانه آن عزیزان، از روزهای آغاز انقلاب اسلامی تا کنون است و همه ما وامدار استقامت، صبوری، ایثار و دلیری این شهیدان گران‌قدر و خانواده‌های ایشان هستیم.

اینجانبان از تمامی اقشار مردم استان دعوت می‌کنیم همچون گذشته با حضور در مراسم تشییع و تدفین این شهیدان در نقاط مختلف استان قزوین، جلوه‌ای دیگر از برکات دفاع مقدس را به نمایش گذارند و از درگاه خدای متعال برای این شهدای گرانقدر هم‌نشینی با اباعبدالله الحسین (ع) را مسألت داریم.

یادآور می‌شود مراسیم تشییع سه تن از شهدای گمنام و دو شهید تازه تفحص شده استان قزوین در روز پنجشنبه- ۱۶ دی - ساعت ۹ صبح همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) از آستان مقدس امام زاده اسماعیل (ع) برگزار می‌شود.

عبدالکریم عابدینی
نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه قزوین

محمد مهدی اعلایی
استاندار قزوین

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha