شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام سبحانی نیا

حوزه / مدیر مرکز تخصصی علامه رفیعی(ره) قزوین از آغاز ثبت نام تکمیل ظرفیت رشته مشاوره اسلامی خبر داد.

حجت الاسلام محمد رضا سبحانی نیا در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین گفت: مرحله تکمیل ظرفیت نیم سال دوم سال تحصیلی ۴۰۱-۴۰۰ از ۲۰ دی ماه آغاز و تا ۳۰ دی ماه ادامه خواهد داشت.

وی با تشریح اهداف مرکز مشتمل بر تربیت و آموزش طلاب سطوح عالی، تخصصی کردن مهارت و دانش حوزوی طلاب، جهت دهی کاربردی به دانش عمومی آنها و تأمین نیروی انسانی متخصص و انقلابی در جهت پیشبرد اهداف گام دوم انقلاب است

سبحانی نیا ادامه داد: «به فرموده رهبر معظم انقلاب، بار اصلی انقلابی ماندن حوزه به دوش مراکز تخصصی است، از این رو تقویت و گسترش مراکز تخصصی حوزوی و اهتمام جدی به افزایش کیفیت محتوایی و ساختاری آن از وظایف مسئولین حوزه بوده، هست و خواهد بود.»

مدیر مرکز تخصصی علامه رفیعی (ره) قزوین با تکیه بر ظرفیت‌های علمی و انگیزه‌های موجود در میان طلاب قزوین عنوان کرد: با توجه به چشم انداز دیده شده در استان، تشویق طلاب به تحصیل در این مراکز وسعی در تخصصی و راهبردی نمودن دانش آنان موجب ارتقا سطح علمی و افزایش عمق مطالعات آنان شده و تأثیرات میان مدت و بلند مدت خوبی در جامعه حوزوی و پس از آن در پاسخگویی به نیازهای جامعه خواهد داشت.

سبحانی نیا خاطر نشان کرد: در حال حاضر ۳ رشته مشاوره اسلامی، علوم حدیث و حقوق و قضای اسلامی در مرکز تخصصی علامه رفیعی (ره) دایر بوده و طلاب عزیز در این رشته‌ها مشغول تحصیل هستند. همچنین رشته مشاوره اسلامی در نیم سال دوم ۴۰۰-۴۰۱ طلبه جدید خواهد پذیرفت.

معاون پژوهش حوزه علمیه استان قزوین اظهار کرد: زمان ثبت نام از دوشنبه ۲۰ دی شروع شده و تا پایان روز پنج شنبه ۳۰ دی ادامه خواهد داشت.

سبحانی نیا بیان کرد: زمان برگزاری آزمون کتبی، روز پنج شنبه ۷ بهمن، ساعت ۹ صبح خواهد بود و نتایج نهایی ۱۶ بهمن از طریق سایت http://paziresh.ismc.ir اعلام می‌شود.

آغاز ثبت نام تکمیل ظرفیت رشته مشاوره اسلامی حوزه علمیه قزوین

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha