چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
ضد

حوزه/ پخش فصل دوم مجموعه مستند "ضد" با رویکرد نقادانه و تحلیلی نسبت به مقوله سبک زندگی مدرن از شب گذشته در شبکه مستند سیما آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، پخش فصل دوم مجموعه مستند "ضد" با رویکرد نقادانه و تحلیلی نسبت به مقوله سبک زندگی مدرن از شب گذشته در شبکه مستند سیما آغاز شد.

بر اساس این گزارش: این مجموعه مستند به کارگردانی و تهیه‌کنندگی محسن کریمیان از دوشنبه شب ۲۰ دی ماه به روی آنتن شبکه مستند رفته است.

این مجموعه می کوشد که در هر قسمت با نقد موضوعات جاری در سبک زندگی مدرن، مخاطب را نسبت به نفوذ عمیق این نوع سبک زندگی آگاهی بخشیده و مسیر جدیدی را برای حل این معضلات ارائه دهد.

این گزارش می‌افزاید: مجموعه مستند «ضد» در ۲۰ قسمت برای فصل دوم تولید شده که مهم‌ترین موضوعات آن شامل پشت پرده تولید انبوه مواد غذایی، اثرات زیان بار مواد شیمیایی، نقد سیاست‌های غلط آموزشی، نفوذ گسترده شتاب‌زدگی و نفوذ فضای مجازی در زندگی کودکان و بزرگسالان است.

این مجموعه در واقع جدیدترین محصول مرکز مستند سوره است که به تهیه‌کنندگی و کارگردانی محسن کریمیان و با پژوهش و نویسندگی علی نیکجو از ۲۰ دی‌ماه به صورت هفتگی دوشنبه شب‌ها ساعت ۲۱:۳۰ از شبکه مستند سیما پخش می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha