یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
فاطمه اسفندیاری

حوزه/ فاطمه اسفندیاری از برگزاری رویداد مستوره، با هدف شناسایی شیوه‌های خلاقانه و اثرگذار در تبیین و ترویج عفاف و حجاب در استان تهران خبر داد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از استان تهران، معاون فرهنگی مدیریت حوزه علمیه خواهران استان تهران از برگزاری رویداد مستوره، با هدف شناسایی شیوه‌های خلاقانه و اثرگذار در تبیین و ترویج عفاف و حجاب در استان تهران خبر داد.

فاطمه اسفندیاری، معاون فرهنگی مدیریت حوزه علمیه خواهران استان تهران عفاف و حجاب را یکی از اوامر انسان‌ساز الهی و یکی از احکام حیات بخش اسلام در زندگی طیبه دانست و افزود: آنچه می‌تواند جامعه را از آسیب‌ها حفظ کند؛ ترویج فرهنگ دقیق عفاف و تبیین ابعاد مختلف آن در جامعه است.

وی ادامه داد: رعایت حریم‌ها و حرمت‌ها، تبیین فرهنگ حفظ عفاف برای زن و مرد، نقش مهمی در آرامش و آسایش افراد در جامعه، محیط کار و روابط اجتماعی دارد.

معاون فرهنگی مدیریت حوزه علمیه خواهران استان تهران ابراز داشت: شناخت تأثیر حجاب و نقش آن در کاهش آسیب‌های اجتماعی، می‌تواند مسیر حرکت جامعه را به سوی ترقی و تعامل هموار سازد؛ لذا ترویج و تبیین فرهنگ عفاف و حجاب و تأثیر آن، نیازمند شیوه‌های خلاقانه است.

اسفندیاری در ادامه گفت: مدیریت حوزه علمیه خواهران استان تهران با هدف شناسایی و توانمندسازی فعالان عرصه عفاف و حجاب، رویداد مستوره را با همکاری مدیریت حوزه علمیه برادران و سازمان تبلیغات اسلامی در استان تهران برگزار می‌کند.

وی به قالب‌های برگزاری این رویداد اشاره کرد و افزود: رویداد مستوره در قالب‌های هنری، تبیینی، رسانه و فضای مجازی، فن آورانه، تولید نرم افزار، پلت فرم، ربات و سایر اقدامات صورت گرفته در زمینه عفاف و حجاب برگزار می‌شود.

معاون فرهنگی مدیریت حوزه علمیه خواهران استان تهران گفت: فعالان عرصه عفاف و حجاب؛ مخاطبان این رویداد هستند و اهدا تندیس و حمایت مادی و معنوی از فعالیت‌های برتر؛ از جمله هدایای در نظر شده برای برگزیدگان می‌باشد.

خانم اسفندیاری در ادامه ضمن دعوت از فعالان عرصه عفاف و حجاب برای شرکت در این رویداد تصریح کرد: علاقمندان جهت شرکت در این رویداد می‌توانند با مراجعه به آدرس http://poll.whc.ir/۵۵۶۴۸۵ ضمن ثبت نام در رویداد اطلاعات آثار و طرح‌های خود را ثبت نمایند.

معاون فرهنگی مدیریت حوزه علمیه خواهران استان تهران در پایان خاطر نشان کرد: مهلت ارسال آثار تا ۰۱/‏۱۱/‏۱۴۰۰‬ می‌باشد و اختتامیه رویداد مستوره، ۴ اسفند ماه سال جاری برگزار می‌شود.

رویداد فرهنگی «مستوره» در استان تهران برگزار می شود

انتهای پیام / ‏

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha