پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
حجت الاسلام آقا حسینی

حوزه / امام جمعه محمدیه و مهرگان قزوین گفت: رسالت امروز ما پاسداری از ارزش‌های انقلاب اسلامی است چراکه اگر امروز اسلام ناب به سراسر جهان صادرشده، به برکت خون شهدا و تدابیر امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام بهاالدین آقا حسینی، صبح امروز در مراسم گرامیداشت شهدای تازه تفحص شده قزوین و یاد و خاطره شهدای گمنام که در مسجد محمدیه قزوین برگزار شد گفت: ما باید در یادواره شهدا حال و هوای آن دوران را زنده و بازسازی کرده و به نوعی رشادت رزمندگان را به تصویر بکشیم تا ذهن و روح نسل جدید ما با آرمان‌های امام خمینی (ره) و شهدا ایران اسلامی عجین شود و آن‌ها خود در حفظ آرمان‌های اسلام ناب ثابت‌قدم باشند.

وی خاطرنشان کرد: نظام سلطه با راه‌اندازی جنگ نرم به دنبال صادر کردن فرهنگ منحطش غرب و ترویج بی‌بندوباری در جامعه ما بوده است اما با تبیین و تقویت فلسفه ایثار و شهادت در بین جوانان راه برای مقابله با این ناتوی فرهنگی دشمن به‌خوبی هموار می‌شود.

امام جمعه محمدیه ادامه داد: یکی از دلایلی که دشمنان ایران به دنبال تبدیل کردن ارزش‌های ما به ضد ارزش هستند، وحشتی است که از ترویج فرهنگ شهداست که نشأت گرفته از فرهنگ عاشورا است و ما موظفیم با برگزاری یادواره شهدا، فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جوان انتقال دهیم.

وی اظهار کرد: شهدا سرمایه‌های اصلی نظام مقدس جمهوری اسلامی به‌شمار می‌آیند و باید گفت که ما امنیت امروز خود را مدیون جان‌فشانی‌های آنان هستیم.

حجت الاسلام آقا حسینی بیان کرد: یاد شهدا و برگزاری یادواره شهدا آن چیزی که می‌تواند ملّت را سَرپا نگه دارد و در آنها شوق و طراوت را به وجود بیاورد از سوی دیگر بیان زندگی‌نامه شهیدان و خصوصیّات زندگی شهدا و چگونگی مشی زندگی آنها در بین نسل جوان راهگشای بسیاری از مسائل خواهد بود.

امام جمعه محمدیه و مهرگان قزوین گفت: رسالت امروز ما پاسداری از ارزش‌های انقلاب اسلامی است، چراکه اگر امروز اسلام ناب به سراسر جهان صادرشده، به برکت خون شهدا و تدابیر امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری است.

امام جمعه محمدیه و مهرگان قزوین عنوان کرد: باید گفت اگر رشادت طلبی، ایثار، از خودگذشتگی‌ها و جان نثاری‌های شهدا و رزمندگان اسلام در آن روزها نبود، آرامش و آسایش در جامعه وجود نداشت، از این رو خلوص پاک آن شهدا و قطره خونی که در مسیر انقلاب اهدا کرده‌اند با هیچ چیزی قابل مقایسه نیست.

حجت الاسلام آقا حسینی عنوان کرد: رسالت امروز ما پاسداری از ارزش‌های انقلاب اسلامی است، چراکه اگر امروز اسلام ناب به سراسر جهان صادرشده، به برکت خون شهدا و تدابیر امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری است.

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha