جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
کد خبر: 1001887
۲۲ دی ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۳
تصاویر/ اختتامیه جشنواره طراوت

حوزه/ با حضور استاندار سمنان، نماینده ولی فقیه در استان و جمعی از مسئولان استانی و کشوری، آیین اختتامیه جشنواره طراوت برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از سمنان، با حضور فرمانده سپاه استان، استاندار سمنان، نماینده ولی فقیه در استان و جمعی از مسئولان استانی و کشوری، آیین اختتامیه جشنواره طراوت برگزار شد.

محمد صادق طحان، مدیر اجرایی جشنواره فرهنگی هنری طراوت گفت: ۳۸۰ اثر از ۲۶ استان کشور در ۱۴ بخش به این جشنواره ارسال شده است که در پایان از این افراد تقدیر شد.

محمد صادق طحان افزود: هدف از برگزاری این جشنواره رشد و اعتلای فرهنگ حجاب و عفاف در سطح جامعه، تقویت ایمان و ارزش‌های اسلامی و حفظ بنیان خانواده، همگرایی و هم‌افزایی ملی در حوزه تولید و نشر محتوای اجتماعی و هنری در حوزه عفاف و حجاب، تحکیم پیوند بین دین هنر و رسانه در ترویج فرهنگ عفاف و حجاب، شناسایی و معرفی فعالان ترویج فرهنگ حجاب و عفاف و تقویت معرفت دینی و ترویج فرهنگ و تمدن اصیل جامعه اسلامی است.

وی افزود: این جشنواره در موضوعات حجاب از نگاه ادیان و اقوام، زیبایی‌های حجاب، حجاب قانون مداری، حق شهروندی، حجاب شکوه بندگی، کرامت انسانی، نقش مردان در جامعه‌ای عفیف و حجاب هویت اسلامی، اصالت ایرانی برگزار شد.

انتهای پیام / ‏

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha