پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
شهید نهاوندی

حوزه/  معاون پارلمانی رئیس جمهور در سفر نیم روزه خود به نهاوند پس از سخنرانی در مراسم بزرگداشت شهدای روحانی این شهرستان، با حضور در منزل روحانی شهید، طیب خرم آبادی از خانواده این شهید نهاوندی تقدیر کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، سید محمد حسینی، معاون پارلمانی رئیس جمهور در سفر نیم روزه خود به نهاوند پس از سخنرانی در مراسم بزرگداشت شهدای روحانی این شهرستان، عصر امروز با حضور در کنار مزار شهید آیت الله حیدری و سردار شهید حاج میرزا محمد سلگی به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد.

دیدار با خانواده روحانی شهید طیب خرم آبادی از دیگر برنامه‌های معاون پارلمانی رئیس جمهور به شهرستان نهاوند بود.

در این دیدارها، حجت الاسلام مغیثی امام جمعه، حجت الاسلام مولوی مدیر مدرسه علمیه امام خمینی (ره) نهاوند و استاندار همدان، معاون پارلمانی رئیس جمهور را همراهی می‌کردند.

گفتنی است شهید طیب خرم آبادی از اهالی روستای گوشه سعد وقاص از توابع شهرستان نهاوند بود که تا سطح یک و اتمام لمعتین در حوزه علمیه به تحصیل مشغول بود و با شروع جنگ از سوی بسیج در جبهه حضور یافت و نهایتاً در بیست شهریور ۱۳۶۵ در سن ۱۸ سالگی در خرمشهر بر اثر اصابت ترکش به شهادت رسید و تا سال‌ها جزو شهدای جاویدالاثر بود که بعد از ۲۵ سال دوری، پیکر پاک شهید خرم آبادی به آغوش خانواده و هم‌رزمانش بازگشت.

تقدیر معاون رئیس جمهوری از خانواده شهید روحانی نهاوندی

تقدیر معاون رئیس جمهوری از خانواده شهید روحانی نهاوندی

انتهای پیام.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha