جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
لطفی

حوزه/ مسئول ستاد بزرگداشت ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی استان قم گفت: تمامی امکانات و ظرفیت های کشور باید در خدمت مردم برای بزرگداشت ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی باشد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، نصرت الله لطفی عصر امروز در جلسه هم اندیشی و برنامه‌ریزی رؤسای کارگروه‌های تخصصی بزرگداشت ایام الله دهه فجر که در مصلای قدس برگزار شد افزود: انقلاب اسلامی برگرفته از غیرت دینی مردم کشورمان بوده و اکنون نیز برنامه‌های بزرگداشت دهه فجر باید کاملاً مردمی باشد.

وی با اشاره به ایستادگی بی نظیر مردم مؤمن و ولایتمدار ایران اسلامی در چهار دهه پس از انقلاب اسلامی، خاطرنشان کرد: بدون تردید اولویت بر حضور گسترده مردم در صحنه و فراهم آوردن تمامی امکانات برای بزرگداشت دهه فجر امسال است.

مسئول ستاد بزرگداشت دهه فجر قم بر ضرورت توجه و دقت مسئولان نسبت به اهمیت و جایگاه دهه فجر و تشکیل ستادهای بزرگداشت در شهرها و بخش‌های استان تأکید کرد و گفت: مردم غیور کشورمان از جان و مال خود برای حفاظت و حراست از انقلاب اسلامی گذشته‌اند و خدمات و دستاوردهای ارائه شده، ابتدایی‌ترین وظیفه در برابر آنها بوده است.

لطفی با اشاره به توطئه‌ها و فتنه گری دشمنان برای ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، گفت: باید نشان دهیم که مشکلات و معضلات کشور در سایه وحدت و انسجام برطرف خواهد شد، نه تفرقه و تشتت.

وی در پایان تصریح کرد: با توجه به شرایط کرونایی، وضعیت راهپیمایی به صورت پیاده یا خودرویی مشخص نیست، اما مسلماً این مسأله تعطیل پذیر نمی‌باشد و باید خود را آماده هرگونه شیوه برگزاری راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن کنیم.

جلسه هم اندیشی و برنامه‌ریزی رؤسای کارگروه‌های تخصصی بزرگداشت ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی با حضور جمعی از مسئولان دستگاه‌های اجرایی و نهادهای مردمی و انقلابی در مصلای شهر مقدس قم برگزار شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha