پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
رضوی کیا

حوزه/ مهدی رضوی کیا در جمع دبیران خادمیاری استان قم گفت: خدمت به محرومان و کمک به مردم با رنگ و بوی امام رضایی(ع) جلال و صفای دیگری دارد و شخصی که خدمت را از شما می گیرد علاوه بر کم شدن مشکلاتش اعتقادش هم به اهل بیت علیهم السلام بیشتر می شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه، مهدی رضوی کیا مدیر مرکز امور خادمیاری کشور در سفر به قم که به منظور بازدید از کانون‌های خادمیاری رضوی استان قم انجام شد با اشاره به ارزش خدمت در این کسوت گفت: ولی نعمت ما آقا علی بن موسی الرضا (ع) هستند و با وجود اینکه اهل بیت علیهم السلام تمامی نور واحد هستند به دلیل این که شیعه بودن ما مدیون لطف و مرحمت و ورود آقا علی بن موسی الرضا (ع) به ایران هست باید نگاه ویژه ای به ایشان داشته باشیم.

وی با اشاره به روایات متعدد در رابطه با ارزش زیارت آقا امام رضا (ع) افزود: ایران قبل از تشریف فرمایی امام هشتم و بعد از آن قابل قیاس نیست ما خادمیاران وظیفه داریم شکرگزار این نعمت باشیم و مبلغ اهل بیت علیهم السلام باشیم.

مهدی رضوی کیا تصریح کرد: بعد از حضور آیت الله رئیسی در آستان قدس رضوی، مرزهای جغرافیایی ارتباط و خدمت شکست و ایده خادمیاری به ابتکار ایشان اجرایی شد و تحولی در امکان حضور تمام عاشقان امام رأفت و مهربانی در کشور ایجاد شد.

مدیر مرکز امور خادمین یاری و کانون‌های خدمت رضوی تصریح کرد: هرکسی در هر نقطه از کشور حالا می‌تواند به هر توان و بضاعتی مانند حضور و خدمت در حرم آقا خدمت کند و این جای خوشحالی و شکر دارد.

وی ادامه داد از از خدمت به محرومان تا کمک به مردم با رنگ و بوی امام رضایی (ع) جلال و صفای دیگری دارد شخصی که خدمت را از شما می‌گیرد علاوه بر کم شدن مشکلاتش اعتقادش هم به اهل بیت علیهم السلام بیشتر می‌شود.

لازم به ذکر است: رضوی کیا علاوه بر حضور در جمع دبیران کانون‌های خادمیاری استان قم و شنیدن نقطه نظرات ایشان از دو مرکز کانون خادمیاری در استان بازدید کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha