پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
رضا حقیان - امام جمعه دورود

حوزه/دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان لرستان از راه اندازی شوراهای امر به معروف در مراکز دانشگاهی و آموزش عالی استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام رضا حقیان، دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر لرستان، امروز در نشست شورای امر به معروف و نهی از منکر لرستان که به میزبانی دانشگاه لرستان برگزار شد، گفت: باید برای ترویج فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر در جامعه برنامه‌های دینی و فرهنگی با محتوا و منسجم برگزار شود.

وی با اشاره به ضرورت ترویج و نهادینه کردن فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر و تحقق این فریضه واجب در جامعه بیان داشت: برای اشاعه فریضه امر به معروف و نهی از منکر باید از همه ظرفیت‌های تبلیغی و رسانه‌ای بهره گیریم.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر لرستان گفت: ستاد امر به معروف تلاش می‌کند از ظرفیت اساتید دانشگاه لرستان در گروه‌های تخصصی شوراهای امر به معروف و نهی از منکر استفاده نماید.

نظری، سرپرست دانشگاه لرستان و رئیس سازمان بسیج اساتید لرستان هم در این نشست با اشاره به اینکه شوراهای امر به معروف و نهی از منکر در دانشگاه‌ها نباید وارد مسائل اجرایی و حاشیه‌ای شوند گفت: باید این شوراها با برنامه ریزی دقیق و هدفمند در اشاعه فریضه امر به معروف و نهی از منکر در جامعه تلاش کنند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha