جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
ولادت حضرت فاطمه زهرا س

حوزه / به مناسبت ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) مراسم جشنی با حضور بانوان استان قزوین و با همکاری حوزه علمیه خواهران فاطمیه، در مسجد امام حسن عسکری (ع) برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، خانم دکتر فاطمه محمد بیگی، نماینده مردم قزوین البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی، صبح امروز در جشن ولادت باسعادت حضرت فاطمه زهرا (س) که در مسجد امام حسن عسکری (ع) و با همکاری حوزه علمیه خواهران فاطمه قزوین برگزار شد، گفت: باید زیبایی‌های مادری را برای دختران خود باز گو کنیم.

نماینده مردم قزوین البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد مادری شمه ای از صفت ربوبیت خداوند متعال است و بانوان با تولد فرزند و بازگو کردن تجربیات شیرین مادری قدر این نعمت را دانسته و فرزندان خود را نسبت به ازدواج و تشکیل خانواده تشویق کنند.

خانم محمد بیگی خاطرنشان کرد: بانوانی که فرزند دارند نسبت به مادرانی که فرزند ندارند و بانوان متأهل نسبت به افراد مجرد از سلامت بالاتری برخوردار هستند.

وی با تاکید بر تلاش خانواده هادر ازدواج آسان برای جوانان در سن ازدواج تصریح کرد: اگر خانواده‌ها به بحث رزق و روزی و برکت از جانب خداوند متعال معتقد باشند فرصت طلایی باوری برای بانوان حفظ شده و با مشکلات ثانویه در ناباروری مواجه نخواهیم بود.

نماینده مجلس در ادامه فاصله گرفتن از سبک زندگی اسلامی، استفاده از غذاهای نامناسب، عدم تمایل به ازدواج، فرزندآوری در سال‌های اولیه زندگی، عدم تنظیم ساعت خواب، را از عوامل ناباروری ثانویه بیان کردند.

خانم محمد بیگی، اهمیت دادن به مراسمات مذهبی و برپایی جلسات خانگی دختران در محیط‌های امن و سالم را از بهترین مؤلفه‌های نشاط بین بانوان مطرح کردند.

مدیحه سرایی، مهد کودک، اجرای گروه سرود ابن الرضا علیه السلام و مسابقه از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.

مراسم جشن ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) در قزوین برگزار شد

انتهای پیام /

مراسم جشن ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) در قزوین برگزار شد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha