یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
دیدار جمعی از فرهنگیان استان با نماینده ولی فقیه در خوزستان

حوزه/ جمعی از فرهنگیان خوزستان باهدف بیان دغدغه ها و مطالبات معلمان با حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد نماینده ولی فقیه در خوزستان دیدار کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اهواز، جمعی از فرهنگیان خوزستان باهدف بیان دغدغه‌ها و مطالبات معلمان با حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد نماینده ولی فقیه در خوزستان دیدار کردند.

در این دیدار معلمان، مدیران و معاونین مدارس و برخی نواحی آموزش و پرورش سطح استان حضور داشتند و به بیان دغدغه‌های معلمان پرداختند و از نماینده ولی فقیه در خوزستان نیز در خواست پیگیری آنها از مسئولان استانی و کشوری را داشتند.

همچنین حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد با بیان اینکه آموزش و پرورش از گلوگاه‌های مهم است، اظهار داشت: اگر به آن توجه شود خیلی از مشکلات حل خواهند شد. اگر کسی بخواهد بر روی دیگران اثرگذار باشد باید به تربیت خود اهتمام داشته باشد.

وی با بیان اینکه بنا به فرمایشات رهبرمعظم انقلاب آموزش و پرورش دارای جایگاه خاص است که باید به آن توجه ویژه ای شود، ادامه داد: رئیس جمهور نیز برنامه خاصی برای آموزش و پرورش دارد.

نماینده ولی فقیه در خوزستان عنوان کرد: به سهم خودم تلاش خواهم کرد تا دغدغه‌های مطرح شده برطرف شوند و به سهم خودم پیگیری خواهم کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha