یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
اردوی طلاب مدرسه امام حسین(ع) همدان

حوزه/ معاون آموزش مدرسه علمیه قرآنی امام حسین (ع) همدان، با اشاره به اردوی طلاب مدرسه قرآنی به مشهد مقدس گفت: مدرسه قرآنی امام حسین (ع) امسال نیز همانند روال هر سال، پس از اتمام امتحانات ترم اول، طلاب مدرسه را برای سفر زیارتی، علمی به مشهد مقدس اعزام می‌کند.

حجت الاسلام داوود نعمتی، معاون آموزش مدرسه علمیه قرآنی امام حسین (ع) همدان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، با اشاره به اردوی طلاب مدرسه قرآنی به مشهد مقدس، اظهار داشت: مدرسه قرآنی امام حسین (ع) امسال همانند روال هر سال، پس از اتمام امتحانات ترم اول، طلاب مدرسه را برای سفر زیارتی، علمی به مشهد اعزام کرد.

وی با اشاره به برنامه‌های این سفر سه روزه، یادآور شد: برگزاری جلسه درس اخلاق توسط حاج آقای غفارفام در داخل صحن دارالهدایه، حضور بر مزار شهید برونسی از شهدای والامقام هشت سال دفاع مقدس و برگزاری جلسات آموزشی و مذهبی از جمله برنامه‌های این سفر بود.

حجت الاسلام نعمتی با بیان اینکه ۷۰ نفر از طلاب در این سفر مدیر و کادر مدرسه را همراهی می‌کردند، گفت: حضور طلاب در فضایی غیر از محیط عادی مدرسه، آن هم در فضای معنوی همچون مشهد مقدس، قطعاً در ترم‌های آینده می‌تواند اثرگذاری مؤثری را بر روند علمی طلاب داشته باشد.

برگزاری اردوی علمی مذهبی مدرسه قرآن امام حسین(ع) در مشهد مقدس

برگزاری اردوی علمی مذهبی مدرسه قرآن امام حسین(ع) در مشهد مقدس

برگزاری اردوی علمی مذهبی مدرسه قرآن امام حسین(ع) در مشهد مقدس

انتهای پیام.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha