شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
نشست دهه فجر

حوزه / مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین از میزبانی ۱۵۸ روحانی آزاده سراسر کشور در بهمن ماه سال جاری سال جاری در قزوین خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام علی معبودی، امروز در جلسه هماهنگی برنامه‌های ستاد دهه فجر در حوزه علمیه قزوین ضمن تبریک فرارسیدن ایام الله دهه مبارکه فجر گفت: انقلاب اسلامی مردم ایران به رهبری امام خمینی (ره) از اعجاز رویدادهای سیاسی جهان بوده است.

وی خاطرنشان کرد: مناسبت‌ها و مناسک به ویژه ایام دهه فجر از اهمیت زیادی برخوردار است، چرا که مراسم و مناسبت‌ها، به نوعی مظهر حضور، پایبندی و بیعت مجدد مردم با نظام اسلامی و آرمان‌های انقلاب و امام راحل عظیم الشان و رهبر معظم انقلاب است.

حجت الاسلام معبودی با بیان اینکه انقلاب اسلامی الگویی برای همه آزادی خواهان جهان تبدیل شده است، عنوان کرد: بیداری اسلامی در کشورهای منطقه با تاسی به انقلاب اسلامی مردم ایران بوده است. حجت الاسلام معبودی تصریح کرد: انقلاب اسلامی، کشور ما را در مسیر رشد و پیشرفت همه جانبه قرار داد و با تکیه بر دستورات خداوند متعال و اسلام ناب محمدی (ص)، تعالی حقیقی را برای ملت ایران به ارمغان آورد.

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی ایران در طول عمر با برکت خود، الهام بخش بسیاری از آزادی خواهان عالم بوده و توانسته اثرات ماندگاری را در این راستا بر جای بگذارد.

حجت الاسلام معبودی همچنین به تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی پرداخت و بیان کرد: انقلاب اسلامی به رهبری ولایت فقیه بیش از ۴۳ سال بدون ذره‌ای انحراف از اصول در مسیر خود حرکت می‌کند، و دشمنان همواره در تلاش بوده با اعمال تحریم‌ها، چالش‌ها و سختی‌ها، جمهوری اسلامی را به زانو درآورد اما نه تنها موفق نبوده بلکه ایران به سرعت به سمت آرمان‌های خود در حال حرکت است.

وی اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران بی نظیرترین انقلاب در بین سایر انقلاب‌های دنیا است که خوشبختانه در زمینه‌های مختلف از جمله سیاسی، اقتصادی، فرهنگی، علمی، نظامی، دفاعی شاهد پیشرفت‌های بی نظیری بوده است.

حجت الاسلام معبودی عنوان کرد: دشمنان و بدخواهان همواره توطئه‌های مختلفی را بر علیه انقلاب اسلامی ایران به کار برده‌اند، اما هر بار ملت ایران با حضور و پشتیبانی گسترده از انقلاب اسلامی، دشمنان را ناکام گذاشته‌اند.

وی همچنین به برگزاری همایش بزرگ روحانیون آزاده سراسر کشور در قزوین عنوان کرد: استان قزوین در بهمن ماه سال جاری میزبان ۱۵۸ روحانی آزاده سراسر کشور می‌باشد که باید در برگزاری این برنامه تمام تلاش خود را به کار بندیم.

حجت الاسلام ابوالفضل مصطفایی، رئیس سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان قزوین هم در این جلسه عنوان کرد: امروز و در گام دوم انقلاب اسلامی، شاهد هستیم که این انقلاب همچنان با صلابت و استواری به حرکت پرافتخار خود ادامه می‌دهد و ملت ایران با پیروی از رهبر معظم انقلاب اسلامی، در مسیر تحقق آرمان‌های انقلاب اسلامی گام بر می‌دارند.

وی ادامه داد: در این روزهای مبارک و خجسته ایام الله دهه فجر پیروزی انقلاب اسلامی، برنامه‌های متنوعی در راستای گرامیداشت این ایام در مدارس علمیه قزوین برگزار می‌شود.

نشست هماهنگی برنامه های دهه فجر در حوزه علمیه قزوین برگزار شد

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha