جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
کمیته امداد

حوزه/ خیران بخش مرکزی و شهرستان قنوات قم با گلریزان ۵۰۰ میلیون تومان وجه نقد در رونق تولید منطقه خود و اشتغال همشهریان نیازمندشان مشارکت کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، محسن مسعودیان راد، طی سخنانی در مراسم افتتاح مرکز نیکوکاری کریمه اهل بیت (ع) که به مناسبت ایام ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و در شهرستان قنوات قم با حضور بیش از ۱۰۰ نفر از خیران و نیکوکاران این شهر برگزار شد، با اشاره به اینکه فقر با توزیع پول در بین نیازمندان حل نمی‌شود، اظهار داشت: رویکرد کمیته امداد برای کاهش فقر در کشور، مردمی کردن بیش از پیش این نهاد، اشتغالزایی و توانمندسازی محرومان است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان قم با بیان اینکه راهبرد قرآن برای حذف فقر، پیوند اغنیا به فقرا است، افزود: تخصصی کردن مراکز نیکوکاری از برنامه‌های مهم کمیته امداد امام خمینی (ره) برای بهره گیری از این راهبرد مهم قرآن کریم است.

وی همچنین توجه به مسأله مهارت آموزی و اشتغال نیازمندان را ضروری برشمرد و گفت: گلریزان خودجوش مردمی در شهر قنوات قابل تحسین و تقدیر است.

در این جشن، خیران بخش مرکزی و شهرستان قنوات استان قم با گلریزان ۵۰۰ میلیون تومان وجه نقد در رونق تولید منطقه خود و اشتغال همشهریان نیازمندشان مشارکت کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha