جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
مهروی پور

حوزه/ عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: امروز ما نیازمند یک جبهه قوی فرهنگی در مقابل دشمنان هستیم که سخت‌افزار آن مجموعه‌های دست‌اندرکاران حکومتی، دولتی و غیردولتی ازجمله شهرداری به لحاظ یکی از متولیان اصلی در جهت تلاش در ساخت فرهنگ‌سراهای جدید در مجاورت و یا همسایگی مساجد است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اصفهان، حجت‌الاسلام منوچهر مهروی پور، رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر، ظهر امروز در نشست هم‌اندیشی با ائمه جماعات مساجد منطقه دو شهرداری اصفهان، اظهار داشت: یکی از اولویت‌های مهم شورای اسلامی شهر اصفهان در دوره ششم، موضوع اهمیت مباحث فرهنگی است.

وی افزود: اصفهان پایتخت فرهنگ و هنر و تمدن ایران اسلامی بوده، این رویکرد توجه به مباحث فرهنگی که قریب به هفت ماهی است از سوی مردم برای شهر اصفهان از طریق انتخاب اعضای شورای اسلامی انتخاب‌شده، محور همه برنامه‌ها بوده است.

حجت‌الاسلام مهروی پور ابراز کرد: بر همین اساس برنامه‌هایی اجرایی با رویکرد فرهنگی تاکنون ارائه و تدوین‌شده و بر این اساس در تدوین بودجه سال ۱۴۰۱ شهرداری نیز مبلغی بالغ‌بر ۱۲ میلیارد تومان در نظر گرفته‌شده است.

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر ادامه داد: منطقه دو شهرداری اصفهان جز مناطق کم برخوردار بوده و سرانه فرهنگی، ورزشی و خدماتی آن بسیار پایین است که امیدواریم یک شروع فعالیت‌های ویژه‌ای برای سال آینده را در این منطقه، به همت مدیر منطقه دو شهرداری اصفهان شاهد باشیم.

وی خاطرنشان کرد: امروزه ما نیاز به یک جبهه قوی فرهنگی در مقابل دشمنان هستیم که سخت‌افزار آن مجموعه‌های دست‌اندرکاران حکومتی، دولتی و غیردولتی ازجمله شهرداری به لحاظ یکی از متولیان اصلی در جهت تلاش در ساخت فرهنگ‌سراهای جدید در مجاورت و یا همسایگی مساجد است.

حجت‌الاسلام مهروی پور تأکید کرد: انجام این مهم، مشارکت همه محلات، بسیج، هیئت‌ها و … را دوشادوش هم می‌طلبد که شایسته است در آستانه جشن‌های دهه فجر نیز این امر بسیار چشمگیر و نمود داشته باشد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha