سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
تصاویر/  نشست خبری اختتامیه پنجمین جشنواره بین المللی شعر حوزه (اشراق)

حوزه / پنجمین جشنواره شعر حوزه در سالن همایش‌های بین المللی غدیر با حضور جمعی از شعرا، علما و فضلای حوزه علمیه، و مردم به کار خود پایان داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، آئین اختتامیه پنجمین جشنواره شعر حوزه (اشراق) توسط دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم در سالن همایش‌های بین المللی غدیر برگزار شد.

بر اساس این گزارش: در این آئین، حجت الاسلام و المسلمین احمد واعظی، رئیس دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، دکتر محمد علی مجاهدی، دبیر شعر آئینی جمهوری اسلامی ایران، دکتر علیرضا قزوه، رئیس دفتر شعر، موسیقی و سرود سازمان صدا و سیما، حجت الاسلام و المسلمین زکریا اخلاقی و جمعی از شعرا، مردم و مسئولین حضور داشتند.
خاطر نشان می‌شود: چند تن از طلاب شاعر در این آئین به سرودن اشعاری با مضامین والای معنوی پرداختند و در انتهای مراسم، از شعرای برگزیده در بخش‌های مختلف این جشنواره تقدیر به عمل آمد.

گفتنی است: جشنواره بین المللی شعر حوزه (اشراق) ویژه شاعران حوزوی، در بخش‌های شعر کلاسیک، شعر آزاد، شعر کودک و نوجوان، شعر غیر فارسی (عربی، انگلیسی، اسپانیولی، اردو و ترکی) و بخش نوحه و سرود و بخش کتاب و بخش‌های ویژه پاسداشت مدافعان حرم، گرامیداشت شهدای مقاومت بین الملل (شهدای حزب الله: فاطمیون، زینبیون و حیدریون) و سبک زندگی اسلامی پنجمین دوره خود را سپری کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha