جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
تصاویر / یازدهمین اجلاسیه مجمع بسیجیان استان همدان

حوزه / استاندار همدان با بیان اینکه برخی از سیاست‌های غلط در نقشه اقتصادی کشور در دولت‌های پیشین، دولت را در تامین زنجیره غذایی دام و طیور با مشکل مواجه کرده، گفت: دولت سیزدهم در مسیر اصلاح بسیاری از کم‌کاری‌ها و اشتباهات قرار دارد و برای طی نمودن این مسیر به همراهی و همکاری همه اقشار جامعه نیازمند است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، علیرضا قاسمی فرزاد ظهر امروز در یازدهمین اجلاسیه مجمع بسیجیان استان با تاکید بر اینکه وجود و حضور بسیج، مایه مباهات آحاد ملت است، اظهار داشت: بسیج، شجره طیبه‌ای است که با دستان امام خمینی (ره) غرس و با خون شهدا آبیاری شد و امروز برکات و ثمرات آن متوجه تمام ملت شده است.

وی افزود: امروز بسیج توان ورود تخصصی به عرصه‌های مهم و مختلف اقتصادی، اجتماعی، سیاسی و فرهنگی را دارد و باید از این ظرفیت به نحو احسن استفاده کرد.

استاندار همدان با بیان اینکه استان همدان در دوران نقش‌آفرینی ممتاز خود در سپهر سیاسی کشور به‌سر می‌برد، گفت: از موضوعات مهمی که امروز باید مورد توجه باشد، بحث جمعیت است.

وی با اشاره به اینکه در کنار مسائل اقتصادی، فرهنگ اجتماعی در حوزه ازدواج به‌هنگام و فرزندآوری باید اصلاح شود، مطرح کرد: اگر فرهنگ ازدواج آسان در جامعه ترویج پیدا کند، بسیاری از مسائل و موانع اقتصادی نیز حل و فصل خواهد شد.

قاسمی با اعلام این خبر که موضوع افزایش نرخ باروری در کشور و استان در دستور کار قرار گرفته، اظهار داشت: ارتقا سطح درآمد و تقویت معیشت خانواده‌ها، از جمله محرک‌های جدی در حوزه فرزندآوری محسوب می‌شود.

وی همچنین با اشاره به اینکه در حوزه عرضه محصولات کشاورزی، به دنبال راه‌اندازی میادین میوه و تره‌بار هستیم، عنوان کرد: این مسئله پذیرفتنی نیست که محصولات کشاورزی استان، در همدان گران‌تر از سایر استان‌ها باشد و لذا باید برای حذف دلال‌ها، از زنجیره مزرعه تا مغازه تدبیری اندیشیده شود.

استاندار همدان با بیان اینکه برخی از سیاست‌های غلط در نقشه اقتصادی کشور در دولت‌های پیشین، دولت را در تأمین زنجیره غذایی دام و طیور با مشکل مواجه کرده، گفت: دولت سیزدهم در مسیر اصلاح بسیاری از کم‌کاری‌ها و اشتباهات قرار دارد و برای طی نمودن این مسیر به همراهی و همکاری همه اقشار جامعه نیازمند است.

انتهای پیام.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha