شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
ماموستا رستمی

حوزه / امام جمعه سنندج: امروز مدعیان دروغین حقوق بشر و در رأس آنها سازمان ملل در برابر جنایت‌هایی که علیه مسلمین روی می‌دهد سکوت مرگباری پیشه کرده اند که نمونه بارز آن را می‌توان به حملات ائتلاف سعودی اماراتی علیه مردم بی پناه یمن دانست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، ماموستا فایق رستمی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه سنندج اظهار داشت: امیدواریم که ماحصل سفر اخیر وزیر کشور به کردستان برای این استان منشأ خیر و برکت باشد.

امام جمعه سنندج افزود: مسئولانی که در راستای خدمت به ملت ایران قدم بر می‌دارند در اصل در راه خدا جهاد می‌کنند، زیرا هر کاری که برای ملت قدرشناس این کشور انجام دهیم، کم است.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری در ادامه سخنان خود گفت: از مسئولان و مدیران دولتی درخواست داریم که با حضور در نماز جمعه از نزدیک با مشکلات مردم آشنا شوند تا بهتر در امر خدمت رسانی بتوانند کار کنند.

این عالم اهل سنت بیان کرد: دشمنان برای غارت راحت کشورهای اسلامی به نوعی مسلمین را با فتنه تفرقه و دودستگی در مقابل همدیگر قرار داده‌اند، لذا امروز همه باید نسبت به دسیسه‌های دشمنان هوشیار و آگاه باشیم.

ماموستا رستمی در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: امروز مدعیان دروغین حقوق بشر و در رأس آن سازمان ملل در برابر جنایت‌هایی که علیه مسلمین روی می‌دهد سکوت مرگباری پیشه کرده‌اند که این خود چراغ سبزی به جنایتکاران و تروریست هاست که نمونه بارز آن را می‌توان به حملات ائتلاف سعودی اماراتی علیه مردم بی پناه یمن دانست.

امام جمعه سنندج با محکوم کردن جنایت علیه ملت مظلوم یمن، خاطرنشان کرد: رسول اکرم (ص) می‌فرمایند کسانی که اهل رحم و کمک به جامعه بشریت هستند، خداوند به آنان رحم کرده چراکه دین اسلام همواره دین ترحم و رحمت است.

این عالم اهل سنت یادآور شد: باید قدردان امنیتی که در کشورمان حاکم است باشیم و از عوامل که مخل امنیت و آرامش جامعه و نظام است دوری کنیم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha