پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
آیت الله ناصری

حوزه/ نماینده ولی‌فقیه در استان یزد گفت: انقلاب اسلامی ۴۳ سال گذشته در تمامی زمینه‌ها برکات بیشماری برای مردم و کشور داشته و نباید اشتباه، کوتاهی‌ها و سهل‌انگاری برخی مسئولان به اسم نظام انقلابی تمام شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه از یزد، آیت‌الله محمدرضا ناصری، در خطبه‌های نمازجمعه این هفته شهر یزد گفت: انقلاب‌اسلامی به رغم تمامی توطئه‌ها و تحریم‌ها، برکات زیادی به همراه داشته است.

وی ادامه داد: یکی از اهداف دنیای استکباری است که علاوه بر تضعیف اهداف نظام و انقلاب‌اسلامی نسبت به وارونه جلوه دادن برکات اقدام کند.

امام‌جمعه یزد با بیان اینکه ناامید کردن ملت از ادامه راه و اینکه انقلاب هیچ نتیجه‌ای نداشته جز برنامه‌های مهمی است که دشمنان دنبال می‌کنند بیان کرد: در ۴۳ سال گذشته با وجودی که نظام تحریم‌های مختلف و تهدیدها را تحمل کرده با این وجود شاهد توسعه در ابعاد مختلف هستیم.

نماینده ولی‌فقیه در استان یزد به اهمیت فضای مجازی و ضرورت جهاد تبیین در آن برای نشان دادن برکات نظام تاکید کرد و همکاری و همت مسئولان را خواستار شد.

ناصری گفت: باید همواره قدردان امام، انقلاب‌اسلامی و شهیدان باشیم که عزت و اقتدار کشور ما مدیون همه تلاش‌ها و ایثارهاست.

وی به جنایات دشمنان علیه امت اسلام در یمن اشاره و آن را محکوم کرد و همکاری مسلمان در همدردی با مظلومان عالم را خواستار شد.

انتهای پیام / ‏

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha