جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: در اتفاقات اخیر، زندان سعده در یمن بمباران شد و حدود ۵۰۰ نفر به خاک و خون افتادند. انتظار بود این جنایت توسط سازمان کشورهای اسلامی و کشورهای عربی و مدعیان حقوق بشر محکوم شود، اما انجام نشد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اراک، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی، در خطبه‌های نماز عبادی، سیاسی جمعه در مصلی اراک افزود: هفت سال است ملت مظلوم یمن در محاصره زمینی و دریایی قرار دارد و ۳۰ میلیون جمعیت این کشور در سختی زندگی می‌کنند.

امام جمعه اراک گفت: مردم غیور یمن خواستار استقلال هستند و حکومت‌های ظالم را برنمی‌تابند. آل سعود ائتلاف دروغی را شکل داده و ۱۰۰ میلیارد دلار بمب و تجهیزات نظامی برسر مردم یمن می‌ریزد.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: در اتفاقات اخیر، زندان سعده در یمن بمباران شد و حدود ۵۰۰ نفر به خاک و خون افتادند. انتظار بود این جنایت توسط سازمان کشورهای اسلامی و کشورهای عربی و مدعیان حقوق بشر محکوم شود، اما انجام نشد.

وی در ادامه با اشاره به وضعیت عراق، اظهار کرد: امید است مردم عراق بیش از گذشته وحدت را حفظ کنند و آمریکایی‌ها را از خاک کشور خود بیرون کنند و از دعوای جناحی نیز دوری کنند.

امام جمعه اراک در ادامه گفت: تنگناهای اقتصادی یکی از مسائل مهم کنونی کشور است که باید با تدبیر حل شود.

آیت الله دری نجف آبادی افزود: مصلی اراک بهترین فضا برای واکسیناسیون است و با موقعیت جغرافیایی مناسب و پارکینگ توانسته رضایتمندی عمومی را جلب کند.

وی در ادامه با یادآوری چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد: پیروزی انقلاب اسلامی عید و جشن بزرگی برای ملت بزرگوار ایران اسلامی است.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: انقلاب اسلامی کار بزرگی را به سرانجام رسانده هرچند الان مشکلاتی وجود دارد که باید با برنامه ریزی حل شود.

آیت الله دری نجف آبادی به بیانات مقام معظم رهبری در جمع مداحان اشاره کرد و افزود: روحانیون و مداحان وظیفه دارند از دین حفاظت کنند.

امام جمعه اراک در پایان راهیابی تیم ملی فوتبال کشورمان به جام جهانی را تبریک گفت.

انتهای پیام / ‏

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha