دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
کد خبر: 1006027
۱۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۲
امام جمعه بویین زهرا

حوزه / امام جمعه بویین زهرا گفت: دهه فجر تجلی حماسه ماندگار و الهام بخشی است که صفحه‌ای زرین در تاریخ حیات ملت ایران گشود و ندای خداخواهی، معنویت، آزادی و استقلال را در گوش جان جهانیان طنین افکند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام اسدالله رضوانی، صبح امروز در جلسه هم اندیشی روحانیون و ائمه جماعات مساجد شهرستان بویین زهرا ضمن که در سالن اجتماعات سازمان تبلیغات اسلامی بویین زهرا برگزار شد، ضمن تبریک فرارسیدن ایام الله دهه مبارکه فجر گفت: وحدت هر کشوری نشان دهنده قدرت آن کشور است و ملت ایران با ایستادگی در برابر استبداد قدرت خود را به رخ جهانیان کشید.

امام جمعه بویین زهرا عنوان کرد: امام خمینی (ره) با تاکید بر فساد رژیم پهلوی آن را فاقد کارآمدی معرفی می‌کردند و تنها راه اصلاح سرنگونی رژیم بود.

وی ادامه داد: حضرت امام خمینی (ره) با مدیریت و درایت خود انقلاب اسلامی را با توکل به خدا و وحدت و همراهی مردم به پیروزی رساند و در برهه‌های حساس آن را هدایت کرد.

حجت الاسلام رضوانی عنوان کرد: امروز باید نسل جوان ایران اسلامی بداند امام خمینی (ره) که بود؟ چرا که رهنمودهای ایشان می‌تواند به عنوان چراغ راه خود باوری و آینده سازی میهن اسلامی باشد.

وی ادامه داد: حضرت امام خمینی (ره) شخصیتی است که با تکیه بر باورهای اسلامی و اعتقادات مذهبی خود همچون سدی مستحکم در برابر سیل بی‌عدالتی‌ها و ظلم و ستم رژیم فاسق و مستبد پهلوی و حامیان استکباری آن ایستاد و با هدایت مدبرانه خود، مردمی‌ترین انقلاب تاریخ بشریت را به پیروزی رساند.

وی اظهار کرد: حضرت امام خمینی (ره) با نبوغ دینی و سیاسی خود تئوری ولایت فقیه را عملی کرد و از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران الگویی ثمربخش برای جنبش‌های اسلامی جهان ساخت.

امام جمعه شهرستان بویین زهرا گفت: ایام الله دهه فجر تجلی حماسه ماندگار و الهام بخشی است که صفحه‌ای زرین در تاریخ حیات ملت ایران گشود و ندای خداخواهی، معنویت، آزادی و استقلال را در گوش جان جهانیان طنین افکند.

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha