یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
مراکز حوزوی

حوزه/ مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قم گفت: تعامل و همکاری با حوزه و دانشگاه ثمرات خوبی را برای تعاونی‌ها به همراه خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه وحید وزیری راد، امروز در مراسم امضای تفاهم‌نامه معاونت امور تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با دانشگاه قم با اشاره به ظرفیت‌های قم زمینه تعاون اظهار داشت: تعاون نزدیک ترین نوع فعالیت اقتصادی برای مردمی نمودن اقتصاد و ایجاد عدالت اجتماعی است و با توجه به وجود ظرفیت‌های خوبی در زمینه‌های مختلف، می‌توان با بهره‌مندی از توانایی‌های بخش تعاون، آن‌ها را شکوفا کرد.

وی ضمن اشاره به مشکلات حوزه تعاون و لزوم تلاش برای رفع این مسائل در بخش تعاون ادامه داد: هم اکنون بیش از ۲ هزار تعاونی ثبت شده در استان قم وجود دارد که نشان‌دهنده جایگاه تعاون در استان است که البته باید برای توسعه و شکوفایی هر چه بیشتر این تعاونی‌ها برنامه‌ریزی مؤثر و سریع صورت بگیرد.

وزیری راد به امضای تفاهم‌نامه با دانشگاه قم اشاره کرد و گفت: قطعاً با همکاری‌های دوجانبه‌ای که صورت می‌گیرد شاهد برداشتن قدم‌های خوبی در حوزه تعاون با رویکرد توسعه تعاونی‌ها به منظور افزایش اشتغال و رشد اقتصادی در استان خواهیم بود.

وی همکاری با مراکز حوزوی و دانشگاهی را با اهمیت برشمرد و افزود: تعاونی‌ها ظرفیت بسیار خوبی دارند و قطعاً می‌توان در حوزه‌های مختلف با همکاری آنان تعاونی‌هایی را ایجاد کرد که ان شاءالله برنامه داریم در این زمینه بیش از پیش فعالیت نموده و با مراکز علمی، دانشگاه‌ها و حوزه‌های علمیه ارتباط فعال داشته باشیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha