سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
پورذهبی

حوزه / نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان با ۴ تن از ماموستاها و جانبازان و ایثارگران شهرستان مریوان دیدار و از نزدیک جویای احوالشان شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، حجت‌الاسلام و المسلمین عبدالرضا پورذهبی امروز در جریان سفر به شهرستان مریوان، با ۴ تن از ماموستاهای پیشکسوت و راوی دفاع‌مقدس و جانباز که در بستر بیماری بودند، دیدار کرد.

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان ابتدا در منزل ماموستا عبدالکریم فتاحی جانباز و راوی مستقر در یادمان دفاع مقدس خانم شیخان مریوان حضور یافت و از نزدیک جویای احوال این رزمنده شد.

وی سپس در منزل ماموستایان ملاعلی نصراللهی، جمال فتحی و رمضان کریمی حضور پیدا کرد و ضمن احوالپرسی، از سال‌ها زحمات و تلاش‌های آنان در راستای روشنگری جامعه تقدیر کرد.

ماموستا عبدالکریم فتاحی از جانبازان کردستانی نیز در این دیدار ضمن قدردانی و ابراز خوشحالی از حضور نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان، به بازگویی خاطراتی از عملیات‌های مختلف دوران دفاع مقدس پرداخت و گفت: سالیان ‎ سال است خانه‌ام را در دل کوه و بیابان بنا کرده تا با گروه تفحص پیکر شهدا را پیدا کنیم.

ماموستا ملاعلی نصراللهی و جمال فتحی نیز در این دیدار که در بستر بیماری بودند، خواستار حمایت و رسیدگی به مشکلات شدند، که نماینده ولی‌فقیه قول مساعد به آنان داد.

حجت‌الاسلام و المسلمین پورذهبی در پایان این دیدارها به رسم یادبود، با اهدای لوح تقدیر، از این ماموستاها تجلیل کرد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha