شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
عع

حوزه/ امروز مهمترین وظیفه ما تبیین موضوعات مختلف بیانیه گام دوم و اجرای آن برای رشد کشور در ۴۰ سال دوم انقلاب است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، سرهنگ جعفری در مراسم پاسداشت دهه فجر که در مسجد امیرالمؤمنین (ع) پردیسان قم برگزار شد، بر هوشیاری همه جوانان بر نقش دشمنان برای از بین بردن دستاوردهای انقلاب تأکید کرد.

فرمانده ناحیه مقاومت امام حسن (ع) به جهاد تبیین اشاره کرد و افزود: امروز مهمترین رسالت هر مسئولی در کشور روشنگری وضعیت موجود انقلاب و دستاورهای آن است. باید همه بدانند انقلاب دارای چه برکاتی است. اگر روشنگری بدرستی صورت گیرد، جامعه گرفتار عوامل فریبی دشمنان نمی‌شود.

وی، بیان داشت: موفقیت میدان از آن کسی است که ذهن و قلبش نسبت به آموزه‌های دینی و الهی آشنا شده و بتواند نسبت به اتفاقات با بصیرت عمل کند.

جعفری با اشاره به دست نشانده بودن رژیم گذشته، گفت: رژیم گذشته به دلیل دست نشانده بودن و وابسته نگه داشتن کشور به بیگانگان، کشور را گرفتار عقب ماندگی کرد.

فرمانده ناحیه مقاومت امام حسن (ع)، با اشاره به خشونت‌های این رژیم افزود: غصب ۲ هزار و ۶۷۰ روستا، کشتار هزاران نفر در مسجد گوهرشاد و برخورد با مذهبی‌ها، جنایات ساواک از جمله این خشونت‌ها در آن دوران بوده است.

وی بیان داشت: اما با پیروزی انقلاب به رهبری امام راحل شاهد اتفاقات خوبی در کشور بوده ایم که از جمله رشد علمی در موارد پزشکی، هسته‌ای، دفاعی، اقتدار، امنیت، حفظ استقلال و آزادی است.

جعفری گفت: با گذشت همه این اتفاقات خوب، دشمنان همواره به دنبال توطئه و فتنه علیه نظام و انقلاب بوده و هستند. بنابراین می‌طلبد همه آحاد ملت نسبت به فتنه‌های دشمنان هوشیار باشند.

فرمانده ناحیه مقاومت امام حسن (ع) با بیان این که بعضی از مشکلات کشور به دلیل سو مدیریت است، گفت: اگر مسئولین به فرمان و منویات رهبری گوش می‌کردند و مطیع بودند، الان کشور می‌بایست در شرایط بسیار خوبی قرار می‌گرفت.

وی با اشاره به صدور بیانیه گام دوم انقلاب از سوی رهبر انقلاب بیان داشت: امروز مهمترین وظیفه ما تبیین موضوعات مختلف بیانیه گام دوم و اجرای آن برای رشد کشور در ۴۰ سال دوم انقلاب است.

جعفری با اشاره به حفظ سرمایه اجتماعی همچون غیرت دینی و مسائل حساس کشور، گفت: رهبر انقلاب همواره بر حفظ وحدت، غیرت دینی، امید و چشم انداز آینده به همه آحاد ملت تأکید و توصیه کرده اند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha