یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
جهاد تبیین

حوزه / رئیس سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان قزوین گفت:  مهمترین عامل دشمنی نظام سلطه با نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نقش آفرینی ولایت فقیه بوده، چرا که دشمنان به خوبی می دانند ولایت فقیه همچون سد محکمی در برابر توطئه ها و دشمنی های آنها است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام ابوالفضل مصطفایی، امروز در نشست جمعی از فعالان رسانه‌ای و فضای مجازی که در سالن اجتماعات سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان قزوین برگزار شد، ضمن تبریک چهل و سومین پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی گفت: بر همه مسئولان و کارگزاران نظام واجب است گوش به فرمان ولی امر مسلمین جهان باشند، چون مسیر رشد و تعالی جامعه اسلامی در گرو تبعیت از ولایت و رهبری است.

وی خاطرنشان کرد: از نگاه قرآن و آموزه‌های ائمه اطهار یکی از مهمترین و ضروری‌ترین آگاهی‌های مورد نیاز برای جامعه‌ی اسلامی، شناخت دقیق و درست از دشمنانِ دین و دنیا می‌باشد تا از ناحیه‌دشمنان، بیش از این دچار آسیب‌های جدی نگردیم.

وی ادامه داد: باید در برابر این فتنه‌ها و توطئه‌های دشمنان که از طریق جنگ نرم وارد شده‌اند بسیار هوشیار باشیم، چرا که ایستادگی در برابر فتنه‌ها و توطئه‌های دشمنان لازمه بصیرت افزایی است.

مصطفایی اظهار کرد: هم اکنون انقلاب اسلامی با رهبری خلف برحق امام خمینی (ره)، رهبر معظم انقلاب اسلامی همچنان رو به جلو و در همان جهت، محکم و استوار و با صلابت در حال حرکت است.

رئیس سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان قزوین عنوان کرد: اندیشه‌های متعالی امام خمینی (ره) یکی از عوامل مهم تأثیرگذار در نشر و ماندگاری آرمان‌های انقلاب اسلامی و صدور دستاوردهای آن به سایر نقاط جهان است.

وی، نقش رسانه‌ها را در جهاد تبیین را مهم دانست و بیان کرد: رهبر معظم انقلاب فعالین عرصه فرهنگی را فعالان جنگ نرم نامیدند، که امروز در خط مقدم جهاد با دشمنان هستند؛ رسالت اصلی امروز فعالان عرصه رسانه در فضای مجازی این است که نقش جهاد تبیین را به خوبی در جامعه برای اقشار مختلف مردم به ویژه جوانان و نوجوانان به بیان نمایند.

رئیس سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان قزوین گفت: مهمترین عامل دشمنی نظام سلطه با نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نقش آفرینی ولایت فقیه بوده، چرا که دشمنان به خوبی می‌دانند وجود ولایت فقیه در جامعه اسلامی همچون سد محکمی در برابر توطئه‌ها و دشمنی‌های آنها است.

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha