یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
تبریز

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم گفت: در برخی از دستگاه‌ها مدیران با نحوه هزینه‌کرد بودجه آشنایی کامل ندارند و همین موضوع موجب می‌شود بخشی از بودجه استان به تهران بازگردد که جلوی این اتفاق باید گرفته شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل هاشم، امروز در دیدار با محمد فرشکاران رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی آذربایجان شرقی گفت: در برخی از دستگاه‌ها مدیران با نحوه هزینه‌کرد بودجه آشنایی کامل ندارند و همین موضوع موجب می‌شود بخشی از بودجه استان به تهران بازگردد که جلوی این اتفاق باید گرفته شود.

امام جمعه تبریز، سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی را موتور محرکه ادارات و دستگاه‌های استان دانست و افزود: هدایت و راهبری برنامه‌ها، نظارت و بررسی عملکردهای سالانه مسئولیت‌های مهمی هستند که سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی به عهده دارد.

وی متذکر شد: متأسفانه بخشی از بودجه تخصیص یافته که حق استان است به تهران بازگردد؛ این امر ضعف مدیریتی را نشان می‌دهد.

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم ادامه داد: اگر رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی به مسائل بودجه‌ای اشراف کامل داشته باشد، اقدامات مؤثری در این ارتباط انجام می‌دهد و جلوی بازگشت بودجه به تهران را می‌گیرد.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی همچنین خاطرنشان کرد: سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی نقشی حساس و خطیر در استان داشته و مدیران و کارشناسان این سازمان مشاوران امین مسئولان ارشد استان به شمار می‌روند.

محمد فرشکاران، رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی آذربایجان شرقی در این دیدار، حضور نماینده ولی فقیه در سازمان را موجب ایجاد انگیزه مضاعف در کارکنان در جهت انجام وظایف و تکالیف محوله و خدمت رسانی شایسته به مردم دانست.

وی اظهار کرد: تمام توان خود را به کار می‌بندیم تا در جهت تحقق منویات مقام معظم رهبری و برنامه‌های دولت سیزدهم در استان حرکت کنیم.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی آذربایجان شرقی افزود: همه مسؤولان اجرایی، نمایندگان، نهادها و تشکل‌های مردمی و بخش خصوصی استان با علاقه و تعامل متقابل پای کار هستند تا استان را به جایگاه شایسته و بایسته خود برسانند که در این عرصه ارشادات و راهنمایی‌های نماینده ولی فقیه در استان بسیار راهگشا و تأثیرگذار است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha