جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
امام جمعه همدان

حوزه/ امام جمعه همدان با تاکید بر اینکه مسئولان شجاعت ایستادگی در برابر فساد را داشته باشند، گفت: بنده با تمام وجود از مسئولی که در برابر فساد ایستادگی می‌کند حمایت خواهم کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، حجت الاسلام والمسلمین حبیب الله شعبانی بعد از ظهر امروز در دیدار با شهردار و اعضای شورای شهر همدان، با تاکید بر اینکه آنچه مهم است، دفاع از اسلام، خدمت رسانی به مردم و ارتقا فرهنگ دینی و فرهنگ جامعه است، اظهار داشت: حضرت امام (ره) نیز برای اجرای اسلام و گسترش فرهنگ دینی در جامعه، انقلاب کردند.

وی ادامه داد: تمامی مجموعه‌ها یک سری کارهای روتین دارند که به صورت روزانه در حال انجام است، اما اگر مجموعه‌ای دارای صفت انقلابی‌گری است باید در برابر اصلاح روندهای فساد زا و ایستادگی در فساد جدیت داشته باشد.

امام جمعه همدان افزود: انقلابی‌گری یعنی اگر جایی دیدیم کسی از قدرت خود در حال سوء استفاده است در مقابل او ایستادگی کنیم.

وی با تاکید بر اینکه مسئولان شجاعت ایستادگی در برابر فساد را داشته باشند، یادآور شد: بنده با تمام وجود از مسئولی که در برابر فساد ایستادگی می‌کند حمایت خواهم کرد.

نماینده ولی فقیه در استان همدان با بیان اینکه همه باید در خدمت اسلام و مردم باشیم، عنوان کرد: شورای شهر فعلی، به عنوان شورای انقلابی و جوان می‌تواند به عنوان باقیات الصالحات، جلوی بعضی از مجاری فساد را بگیرد و برخی از مسائل را اصلاح کند.

وی با اشاره به لزوم استفاده از بودجه فرهنگی در اولویت‌های شهری، یادآور شد: اگر قرار است بودجه فرهنگی صرف انجام و تکمیل پروژه‌های شهری شود، این موضوع را در اولویت قرار دهید و برای فعالیت‌ها فرهنگی از منابع دیگر اقداماتی انجام خواهیم داد.

حجت الاسلام والمسلمین شعبانی با بیان اینکه مشکل ما در عرصه بودجه‌های فرهنگی این است که این بودجه برای کارهای فرهنگی درجه دهم که جز اولویت نیست استفاده می‌شود، خاطر نشان کرد: اگر تصمیم بر این است که بودجه فرهنگی نداشته باشیم، اما پل شهید همدانی سال دیگر به بهره برداری کامل می‌رسد و یا دیگری اولویت‌های شهری تکمیل می‌شود، همین امروز این تصمیم گرفته و اعلام شود.

وی تصریح کرد: متأسفانه بودجه‌های فرهنگی به درستی مدیریت نمی‌شود و لازم است که با شناسایی اولویت‌ها در سطح شهر، به عنوان قرارگاه فرهنگی، بودجه‌ها در مسیر درست مورد استفاده قرار گیرد.

امام جمعه همدان با بیان اینکه گاهی از اوقات بودجه فرهنگی به چاپ بنر و فضا سازی خلاصه می‌شود، اظهار داشت: امروز باید میزان اثرگذاری بودجه فرهنگی سال گذشته را بررسی کنیم و ببینیم که به چه میزان نسبت به سال‌های گذشته شرایط بهتر شده است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha