پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
کد خبر: 1007751
۲۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۰
واکسن کرونا

حوزه/در شبانه روز گذشته ۴ نفر از بیماران کرونایی بستری در بیمارستان‌های استان جان خود را از دست دادند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، در شبانه روز منتهی به بیست و یکم بهمن ۱۴۰۰، متأسفانه ۴ نفر از بیماران کرونایی بستری در بیمارستان‌های استان در اثر عوارض ناشی از ابتلاء به ویروس کووید ۱۹ فوت کردند.

در این مدت همچنین ۷۹ بیمار کرونایی در اورژانس مراکز درمانی قم پذیرش شدند که از این میان ۶۰ بیمار برای دریافت خدمات درمانی در بیمارستان‌های قم تحت درمان قرار گرفته اند.

در حال حاضر شمار کل بیماران کرونایی بستری در بیمارستان‌های قم به ۴۰۵ نفر رسیده است که از این میان حال ۶۵ بیمار وخیم گزارش شده است.

شمار بیماران کرونایی بهبود یافته که در شبانه روز گذشته از مراکز درمانی قم مرخص شده اند نیز در ۲۴ ساعت گذشته ۱۲۰ نفر بوده است.

در این مدت همچنین نتیجه ۵۶۵ آزمایش کرونا اعلام شده که از میان نتایج اعلام شده ۳۸۲ بیمار کرونایی جدید شناسایی شده است.

با ادامه روند واکسیناسیون، شمار کل واکسن‌های تزریق شده در قم به یک میلیون و ۷۰۵ هزار و ۴۶ دُز رسیده است.

۳۱۳/۱۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • IR ۲۱:۲۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۲
    0 0
    داروی امام کاظم علیه السلام برای پیشگری و درمان گزینه خوبی است دور از نظر نداریم.
  • IR ۲۱:۲۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۲
    0 0
    گزینه اولمان بیمارستان و ... نباشد در آغاز کار با روشهای متناسب به مقابله بشتابیم.
  • IR ۰۷:۲۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۳
    0 0
    استفاده از نمک خداآفریده (نه آنچه که خرابش کرده اند و به اسم یددار تبلیغش می کنند و بعد هم سم می نامند!) بسیار مفید از چه در آغاز و پایان غذا و چه به همراه آب ولرم غرغره کردن. خداوند همه مرضای از اهل اسلام شفا مرحمت بدارد.
  • IR ۲۰:۴۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۳
    0 0
    پنجم: سيّد ابن طاووس در كتاب از سلمان روايتي نقل كرده كه: در آخر روايت مطلبي آمده به اين مضمون: حضرت فاطمه (عليها السلام) كلامي به من آموخت كه از حضرت رسول (صلّي الله عليه و آله) فراگرفته بود ، ايشان آن را در صبح و شام مي خواند به من فرمود: اگر مي خواهي هرگز در دنيا دچار تب نشوي بر آن مداومت كن. و آن كلام اين است: بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ بِسْمِ اللَّهِ النُّورِ بِسْمِ اللَّهِ نُورِ النُّورِ به نام خدا كه رحمتش بسيار و مهرباني اش هميشگي است به نام خداي نور، به نام خداي نور نور، بِسْمِ اللَّهِ نُورٌ عَلَي نُورٍ بِسْمِ اللَّهِ الَّذِي هُوَ مُدَبِّرُ الأُْمُورِ به نام خداي نور بر نور، به نام خدايي كه تدبيرگر امور است، بِسْمِ اللَّهِ الَّذِي خَلَقَ النُّورَ مِنَ النُّورِ به نام خدايي كه نور را از نور آفريد، اَلْحَمْدُ لِلَّهِ الَّذِي خَلَقَ النُّورَ مِنَ النُّورِ و سپاس خدايي را كه نور را از نور آفريد، وَ أَنْزَلَ النُّورَ عَلَي الطُّورِ فِي كِتَابٍ مَسْطُورٍ فِي رَقٍّ مَنْشُورٍ بِقَدَرٍ مَقْدُورٍ عَلَي نَبِيٍّ مَحْبُورٍ و نور را در كوه طور فرو فرستاد، در كتابي بر نوشته، در ورقه اي گشوده، با اندازه اي درخور، بر پيامبري آراسته، اَلْحَمْدُ لِلَّهِ الَّذِي هُوَ بِالْعِزِّ مَذْكُورٌ وَ بِالْفَخْرِ مَشْهُورٌ وَ عَلَي السَّرَّاءِ وَ الضَّرَّاءِ مَشْكُورٌ سپاس خداي را كه به عزّت ياد شود، و به عظمت مشهور است، و بر شادي و بدحالي سپاسگزاري شود، وَ صَلَّي اللَّهُ عَلَي سَيِّدِنَا مُحَمَّدٍ وَ آلِهِ الطَّاهِرِينَ درود خدا بر آقاي ما محمّد و خاندان پاكش. سلمان فرموده: چون آن را از حضرت فاطمه (عليها السلام) آموختم قسم به خدا آن را به بيش از هزار نفر از مردم مكه و مدينه كه دچار تب بودند تعليم دادم، پس همه آنان به اذن خداي تعالي شفا يافتند.
  • IR ۰۸:۳۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۴
    0 0
    موقعی که صحبت از طب کهن می شود برخیها چنان داد کلام می دهند که نگو و نپرس اما هنگامی که بیماری مثل نمونه سنوات اخیر پیش می آید همه حرفها می شود واکسن و ماسک و مانند آن ! خدا را شکر بسیاری از مردم علی رغم ... خود را با داروهای متنوع قدیمی درمان کرده و می کنند.
  • ع IR ۱۸:۳۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۴
    0 0
    نکنه یه وقت واکسن بزنید قمی های عزیز!!!
    • IR ۲۲:۲۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۴
      0 0
      آره خیلی قدرت واکسینه داره !
  • IR ۲۲:۵۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۴
    0 0
    آقای رئیسی روی راستی آزمایی آمار مبتلایان و فوتیها ، وضعیت و کیفیت رسیدگی به بیماران در بیمارستانها ، تغذیه مناسب آنان و آمار نسبت واکسن زده ها به واکسن نزده ها پایش دایمی داشته باشید