پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۸ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 16, 2024
مدیر حوزه علمیه قزوین

حوزه / مدیر حوزه علمیه قزوین از اجرای طرح کمیل برای طلاب مدرسه علمیه سفیران هدایت خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین محمد تقی سبحانی نیا، امروز در دیدار با مسئول برنامه‌ریزی و امور استان‌های معاونت تبلیغ حوزه‌های علمیه کشور، ضمن تبریک ایام الله دهه مبارکه فجر به اقدامات و فعالیت‌های حوزه علمیه قزوین در بخش تبلیغ اشاره کرد و گفت: خوشبختانه با پیگیری دلسوزانه و حجت الاسلام فغانی در امور تبلیغی فعالیت‌های خوبی از سوی مبلغان در مدارس آموزش و پرورش و روستاها انجام شده، ولی کافی نیست که باید این برنامه‌ها تداوم داشته باشد.

وی خاطرنشان کرد: در عرصه کرونا حضور طلاب و اساتید مدارس علمیه قزوین در مبارزه با این ویروس منحوس به خوبی چشمگیر بود.

مدیر حوزه علمیه قزوین عنوان کرد: در تلاش هستیم که زمینه حضور طلاب را در تمامی عرصه‌های مختلف اجتماعی و تبلیغی در استان قزوین به خوبی فراهم آوریم.

حجت الاسلام والمسلمین سبحانی نیا عنوان کرد: استان قزوین دارای ظرفیت‌های فراوانی در تمامی بخش‌های مختلف دارا می‌باشد که گستردگی و پراکندگی جمعیت در سطح استان به خوبی مشهود است.

وی ادامه داد: حوزه علمیه قزوین آمادگی دارد که در بدنه آموزش و پرورش حضور جدی پیدا کند و فعالیت‌های خوب و تأثیرگذاری از نظر تربیتی و تهذیبی انجام دهد، ولی باید همراهی و حمایت خوبی در این زمینه صورت گیرد.

وی اظهار کرد: امروز پیوند بین حوزه‌های علمیه و آموزش و پرورش مطلوب است که باید بتوانیم با همیاری و همفکری بیشتر برنامه‌های منظمی جهت حضور طلاب فاضل در بدنه آموزش و پرورش ایجاد نمائیم.

مدیر حوزه علمیه قزوین به راه اندازی "طرح کمیل" برای طلاب مدرسه علمیه سفیران هدایت قزوین عنوان کرد: این طرح را با حضور ۵۰ طلبه و اعزام به روستاها در شب‌های جمعه انجام می‌شود که در تلاش هستیم این برنامه را در سایر مدارس علمیه قزوین گسترش دهیم.

مدیر حوزه علمیه قزوین عنوان کرد: آنچه که امروز برای یک طلبه علوم حوزوی با اهمیت است که باید رسالت حضور در مدارس علمیه را به خوبی درک نموده و به دیگران نیز انتقال دهد.

وی ادامه داد: امروز در کل استان قزوین بیش از ۲۳۰۰ مدرسه زیر نظر آموزش و پرورش اداره می‌شوند که ۵۴ نفر از مبلغین و مبلغات امین در این مدارس مشغول تبلیغ دین مبین اسلام و مجری طرح تربیتی حوزه علمیه هستند.

مدیر حوزه علمیه قزوین عنوان کرد: به مسئول تبلیغ حوزه علمیه قزوین تاکید شده که باید تمامی دوره‌های مهارتی را برای طلاب برنامه‌ریزی و اجرا کنند تا توانمندیهای یک طلبه در عرصه‌های مختلف به خوبی افزایش یابد و اعتماد به نفس آنها برای حضور اجتماعی و اثر بخشی مفید آن بالا رود و به سطح مطلوبی برسد.

اجرای طرح تبلیغی کمیل ویژه طلاب سفیران هدایت قزوین

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha