یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
کمکهای مومنانه

حوزه / نماینده ولی فقیه در قزوین در مراسم توزیع ۴ هزار و ۵۰۰ بسته کمک معیشتی بین نیازمندان، گفت: ملت وفاداری خود را در حد اعلا به نظام مقدس جمهوری اسلامی نشان داده اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم عابدینی، عصر امروز در مراسم توزیع ۴ هزار و ۵۰۰ بسته کمک معیشتی ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) استان قزوین که در سالن اجتماعات مسجدالنبی (ص) برگزار شد، گفت: این کار خیر و ارزشمندی که از سوی ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) اتفاق افتاده، قابل توجه است و از مسئولان این کار خیر قدردانی می‌کنیم.

رئیس شورای حوزه علمیه استان قزوین تصریح کرد: ماه‌های رجب، شعبان و رمضان آکنده از دستورات نماز، روزه، عبادت، مواسات، همدلی و کمک به یکدیگر است، این کمک‌ها و اقدامات بسیار ارزشمند است و امیدواریم خدا به این کارها برکت دهد.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین خاطرنشان کرد: امیدواریم دولت کریمه بتواند شرایط اقتصادی را ساماندهی کند و بتوانیم تحریم‌های ظالمانه اجانب را با تولید ملی و رفع موانع و پشتیبانی از عرصه‌های تولیدی پشت سر بگذاریم و بتوانیم در حفظ کرامت انسان‌ها، غنا بخشی به سفره و فرهنگ مردم خادم مردم باشیم.

امام جمعه قزوین با تقدیر از حضور باشکوه مردم در راهپیمایی خودرویی ۲۲ بهمن، افزود: قدر این مردم عزیز را که وفاداری خود را در حد اعلا نسبت به نظام مقدس جمهوری اسلامی نشان داده‌اند، بدانیم و دستشان را ببوسیم.

سید مهدی میر غفاری، مدیرکل ستاد اجرایی حضرت امام خمینی (ره) در قزوین هم در ابتدای دیدار گزارشی از فعالیت‌های مواساتی این نهاد ارائه کرد.

توزیع ۴ هزار و ۵۰۰ بسته کمک معیشتی بین نیازمندان قزوین

توزیع ۴ هزار و ۵۰۰ بسته کمک معیشتی بین نیازمندان قزوین

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha