جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام سید محمود حسینی

حوزه/ حجت الاسلام سید محمود حسینی گفت: به همت اداره کل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی، شبکه سایبری «جهادگران تبیین» در استان تشکیل می‌شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، حجت الاسلام سید محمود حسینی، سرپرست اداره کل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی امروز در جمع خبرنگاران در تبریز گفت: ۲۰ بهمن ماه یک روز بعد از سخنرانی مقام معظم رهبری در خصوص «جهاد تبیین» شورای برنامه‌ریزی راه اندازی کارگروه جهاد تبیین در اداره کل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی تشکیل شد.

وی افزود: این کارگروه با هدف برنامه‌ریزی برای حمایت از تشکیل شبکه سایبری مردمی جهادگران تبیین و تشکیل اتاق‌های اندیشه‌ورز در راستای تسهیل این امر و بکارگیری ظرفیت‌هایی که می‌توانند تولید محتوا نمایند در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری تشکیل شد.

حجت الاسلام حسینی سپس به رهنمودهای امام خامنه ای اشاره کرد و افزود: ایشان فرمودند امروز مقابله با تهاجم دشمن برای تحریف واقعیت‌ها، دستاوردها، پیشرفت‌ها و اقدامات حماسه‌آمیز نظام اسلامی نیازمند یک حرکت دفاعی و تهاجم ترکیبی با محوریت فریضه فوری و قطعی «جهاد تبیین» است.

سرپرست اداره کل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی اظهار کرد: این کارگروه در راستای دستور امام خامنه ای تشکیل یافته و تلاش می‌کنیم با تشکیل اتاق عملیات دستور رهبری را جامه عمل بپوشانیم و به زودی نتیجه آن را در جامعه مشاهده کنیم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • IR ۱۵:۳۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۵
    0 0
    احسنت به آذربایجانی ها