پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۳ شوال ۱۴۴۵ | May 2, 2024
بیست و سومین همایش کتاب سال حوزه در قم

حوزه/مراسم معرفی و تقدیر از برگزیدگان بیست و سومین همایش کتاب سال حوزه و پنجمین جشنواره مقالات علمی، پنج‌شنبه ۵ اسفندماه ۱۴۰۰ در قم برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدحمید جزایری با اعلام زمان برگزاری همایش کتاب سال حوزه، گفت: بیست و سومین همایش کتاب سال حوزه به منظور معرفی و تقدیر از صاحبان برترین کتاب‌ها، پایان‌نامه‌های سطح چهار و مقالات علمی حوزویان داخل و خارج کشور، از ساعت ۹ صبح پنج‌شنبه، ۵ اسفندماه ۱۴۰۰ در قم آغاز به کار می‌کند.

وی افزود: هم‌زمان در این مراسم، برگزیدگان پنجمین جشنواره مقالات علمی حوزه نیز معرفی شده و از نویسندگان آن‌ها تجلیل می‌شود.

دبیر همایش کتاب سال حوزه، اظهار کرد: در این مراسم، از مقام علمی یکی از شخصیت‌های پیشرو در عرصه تألیف و نگارش علوم آل‌محمد (ص) تجلیل به عمل می‌آید.

وی ادامه داد: در این همایش، به پاس نشر کتاب‌های پر ارج دینی، ناشران و مراکز پژوهشی برتر معرفی شده و از آن‌ها تقدیر می‌شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین جزایری تاکید کرد: مراسم معرفی و تقدیر از برگزیدگان بیست و سومین همایش کتاب سال حوزه، به صورت مستقیم از طریق سیمای مرکز نور، رادیو معارف و تلویزیون اینترنتی abarat.tv پخش می‌شود و تنها با حضور برخی فرهیختگان، صاحبان آثار برتر تکریم خواهند شد.

گفتنی است: عموم فرهیختگان و فضلای حوزه‌های علمیه می‌توانند برای مشاهده مجازی این رویداد بزرگ علمی حوزه با ترافیک رایگان، عدد ۲۳ را به سامانه ۱۰۰۰۰۷۰۲۰ پیامک کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • محسن عزتی IR ۱۲:۰۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۸
    0 0
    چرا به مکان برگزاری اشاره نشده است!!!!!