پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۳ شوال ۱۴۴۵ | May 2, 2024
حجت الاسلام و المسلمین مرتضی مطیعی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان گفت: یکی از محل‌های رخنه دشمن بی‌توجهی به امر به معروف و نهی از منکر است و باید ترویج حجاب و مقابله با بی‌حجابی به عنوان یک وظیفه قانونی و شرعی مورد توجه باشد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از سمنان، حجت الاسلام والمسلمین مرتضی مطیعی، در خطبه‌های نماز جمعه این هفته سمنان در مسجد امام (ره) این شهر، گفت: بانوان کانون خانواده هستند و دشمنان با جنگ فرهنگی و ترویج بی‌حجابی به دنبال ضربه به کشور و بنیان خانواده هستند و مقابله با بی‌حجابی با اهتمام ویژه همراه باشد.

امام جمعه سمنان اظهار کرد: ترویج بی‌حجابی در واقع تهاجم فرهنگی است و باید مسئولان در رفع این موضوع بیش از پیش توجه داشته باشند.

حجت الاسلام والمسلمین مطیعی تصریح کرد: دشمن با راهبرد تحریم، ضربه به تولید، تکیه‌زدن به مشکلات اقتصادی و جنگ فرهنگی به دنبال پیشبرد اهداف خود با ایجاد جنگ ترکیبی است.

وی یادآور شد: ضرورت دارد در منظر عمومی در هر زمینه‌ای فرد متخصص وارد شود و سخنوری کند و فردی که تخصص ندارد اظهار نظر نکند.

امام جمعه سمنان اضافه کرد: فردی که به صورت خواسته یا ناخواسته زمینه‌ساز تفرقه در استان سمنان می‌شود در پیشبرد اهداف دشمن گام برمی‌دارد و باید هوشیار بود.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان گفت: منافقان به دنبال تفرقه‌افکنی در جامعه هستند و هوشیاری در حفظ انسجام جامعه شکننده دشمن است.

وی ادامه داد: مردم با حضور پرشور در راهپیمایی پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی دشمن را مأیوس کردند و اقتدار کشور را در عرصه جهانی به نمایش گذاشتند.

حجت الاسلام والمسلمین مطیعی بیان کرد: حضور مردم در آیین تشییع و خاکسپاری سردار حاج مهدی مهدوی‌نژاد از فرماندهان جنگ تحمیلی و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با شکوه بود و نشان از پایبندی مردم به آرمان‌های انقلاب و شهدا است.

وی با اشاره به سالگرد شهادت شهید مدافع حرم حاج حسن شاطری، افزود: شهید شاطری از افتخارات استان سمنان در دفاع از حرم آل الله است.

انتهای پیام / ‏

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha