پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
مدیر کل ارشاد اسلامی قزوین

حوزه / مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین گفت: باید در راستای تشکیل کارگروه مشورتی با تنوع سلایق و تضارب افکار برای رشد سیستم رسانه‌ها اقدام کرد و بی شک اداره کل ارشاد استان نیز در این میان سهم خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، محمد حسین فایزی، مدیر کل جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین، عصر امروز در دیدار با مدیران دفاتر خبرگزاری‌ها در استان قزوین که در سالن اجتماعات اداره کل ارشاد برگزار شد گفت: یکی از اصلی‌ترین مشکلات رسانه‌ها موضوع معیشت است که باید حل شود؛ بی‌شک اگر رسانه‌ها در راستای حل مشکلات جامعه به‌صورت حرفه‌ای وارد میدان شوند و مطالبات مردم را پیگیری و حل کنند، ارشاد نیز در این زمینه پشتیبان آن‌ها خواهد بود.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین خاطرنشان کرد: اکنون در برهه‌ای از زمان قرار داریم که باید برای حل مشکلات مردم از هر جناحی وارد میدان شد و در راستای این موضوع از اعتبار و حتی آبرو مایه گذاشت.

وی ادامه داد: ما حاضریم در راستای آموزش خبرنگاران جهت حرکت به‌سوی فعالیت حرفه‌ای و اثرگذار در راستای حل مشکلات مردم، هر میزان هزینه‌ای را انجام دهیم و از اساتید برجسته برای آموزش خبرنگاران استفاده کنیم، به شرطی شما مدیران خبرگزاری‌های استان قزوین پای‌کار بوده و در راستای حل مسائل و مشکلات جامعه گام بردارند.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین عنوان کرد: سطح دغدغه‌مندی رسانه‌های ما باید مشخص شود، هم‌چنین لازم است رسانه‌های استان این سطح را ارتقا دهند.

وی اظهار کرد: لازم است رسانه‌ها طبق اصول خود حرکت کنند تا بتوانند جریان‌ساز باشند و در راستای مطالبه‌گری روشنگرانه و امیدبخش حرکت کنند.

فایزی بیان کرد: رسانه‌ها باید اثرگذار و جریان‌ساز باشند، زیرا رسانه مانند رودی است که در حال حرکت بوده و باید ناپاکی‌ها را شسته و پاک کند.

مدیر کل ارشاد اسلامی استان قزوین گفت: باید در راستای تشکیل کارگروه مشورتی با تنوع سلایق و تضارب افکار برای رشد سیستم رسانه‌ها اقدام کرد، و بی‌شک اداره کل ارشاد اسلامی قزوین نیز در این میان سهم خواهد داشت.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین تصریح کرد: در استان قزوین مردم مشکلاتی دارند که چه خوب است شما مدیران خبرگزاری‌ها بتوانید، مسائل و مشکلات را به خوبی با قلم هنرمندانه خود برای مسئولین به خوبی تبیین نمائید.

در پایان این نشست مدیران دفاتر خبرگزاری‌ها در استان قزوین، هرکدام مطالبی در رابطه با دغدغه‌ها و مشکلات در بخش رسانه بیان کردند.

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha